דף הבית / חדשות / שלושה דגמי פיאג'ו MP3 חדשים בישראל
MP3-HPE-Launch-040

שלושה דגמי פיאג'ו MP3 חדשים בישראל

פיאג'ו משיקה בישראל 3 דגמי MP3 חדשים בנפחים 300, 350 ו-500 סמ"ק; המחירים: החל מ-39 אלף ש"ח

עופר-אבניר, יבואנית פיאג'ו לישראל, משיקה בישראל את משפחת ה-MP3 החדשה המונה 3 דגמים בנפחים 300, 350 ו-500 סמ"ק.

ה-MP3 הוצג לראשונה ב-2006, והיה הראשון להביא את קונספט הקטנועים התלת-גלגליים עם צמד הגלגלים הקדמיים, עם היתרונות הבטיחותיים הברורים של תוספת אחיזה מלפנים בבלימה ובהטיה. מאז נמכרו בעולם יותר מ-170,000 כלים מסדרת ה-MP3, כשהמשפחה עוברת עדכונים כאלו ואחרים בכל מספר שנים.

ה-MP3 החדשים בנפחים 300, 350 ו-500 סמ"ק
ה-MP3 החדשים בנפחים 300, 350 ו-500 סמ"ק

כעת כאמור הגיע ארצה הדור האחרון של משפחת ה-MP3, כשהוא מעודכן כמעט בכל אספקט אפשרי. ראשית עודכנו הכלים בעיצוב מודרני יותר ובמתיחת פנים, והתווספו מאותתי LED. הארגונומיה שופרה עם מושב חדש, והמורכב קיבל ידיות אחיזה חדשות ורגליות נשלפות. פרט לכך יש ABS ובקרת אחיזה (ניתנת לניתוק) כסטנדרט, וכן לוח שעונים עשיר הכולל גם נתוני תצרוכת דלק וטמפרטורת אוויר. תא המטען גדול ומכיל 2 קסדות, ויש שקע USB לטעינת לטלפון הנייד. לא פחות חשוב – כל הכלים מקבלים מנועים חדשים, חזקים ויעילים יותר.

MP3 300 HPE Sport

פיאג'ו MP3 300 HPE Sport
פיאג'ו MP3 300 HPE Sport

ה-300 החדש הוא קטנוע חדש לחלוטין. הוא מקבל את מנוע ה-300 סמ"ק HPE החדש, שביחס למנוע ה-300 הקודם מפיק הספק גבוה יותר ב-16% (כעת 26.2 כ"ס) ומומנט גבוה ב-9% (כעת 2.5 קג"מ). לטענת פיאג'ו, גם תצרוכת הדלק טובה יותר במנוע החדש.

הקטנוע עצמו שנבנה סביב המנוע חדש כאמור לחלוטין, והוא משמעותית קומפקטי מה-MP3 300 הקודם. הוא מגיע כאמור עם ABS ו-ASR, עם רגלית בלם המפעילה את כל הבלמים (כמו בגרסת LT), ועם האלקטרוניקה והאבזור של הדגמים הגדולים יותר.

מחירו של ה-MP3 300 HPE Sport נקבע על 42,795 ש"ח. מחיר השקה למזומן: 38,950 ש"ח.

MP3 350 Sport

פיאג'ו MP3 350 HPE
פיאג'ו MP3 350 Sport

גם זה דגם חדש, שבו מורכב מנוע ה-350 סמ"ק של הבוורלי 350 בתוך שלדת ה-MP3 300 הקודם, והוא אמור לספק את תוספת הכוח שהייתה חסרה כ כך ב-300 הקודם, שבו המנוע היה קטן מדי לשלדה, לממדים ולמשקל. המנוע מספק כ-31 כ"ס. שאר הקטנוע זהה לחלוטין ל-MP3 500, כולל האבזור הכולל למשל מערכת לפתיחת המושב מרחוק, חישוקים מעוצבים, ומערכת Bike Finder לאיתור הקטנוע.

מחירו של ה-MP3 350 Sport נקבע על 46,950 ש"ח. מחיר השקה למזומן: 42,725 ש"ח.

MP3 500 HPE Business

פיאג'ו MP3 500 HPE Business
פיאג'ו MP3 500 HPE Business

הגרסה הגדולה של ה-MP3 קיבלה השנה מספר עדכונים כמו מתיחת פנים ועדכוני אלקטרוניקה. מערכת הזרקת הדלק היא מסוג מצערות חשמליות, וניתן לבחור בין מפת ביצועים לבין מפת חיסכון בדלק. ההספק המקסימי עומד על 44.2 כ"ס.

מחירו של ה-MP3 500 HPE Business נקבע על 53,530 ש"ח.

MP3-HPE-Launch-019

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

652486_MY25 KTM 790 ADVENTURE - ACTION_KTM 790 ADVENTURE

בק.ט.מ מעדכנים את הבולמים ב-790 אדוונצ'ר ל-2025

לשנת 2024 החזירו בק.ט.מ לייצור את ה-790 אדוונצ'ר עם בולמים משופרים, ולשנת 2025 גם מאפשרים לכייל אותם

5 תגובות

  1. Avatar

    באירופה אפשר לנהוג בדגמי LTE ללא רשיון אופנועים בכלל – מכיוון שהרכבים אלו בטוחים ויציבים יותר.
    בארץ הנני מאמין שכלים תלת-גלגלים יוכלו להיות נהוגים ע"י כל בעל רשיון A2

  2. Avatar

    מחכה לgts 500 שתבוא

  3. Avatar

    לא מצליח להתחבר לקונספט הזה של תלת אופן. לא יודע למה.
    מעניין אם יש רוכב ותיק עם הרבה ניסיון על שני גלגלים שעבר לתפלצות האלה. מה הוא אומר?

  4. Avatar

    כן אני רוכב מעל 18 שנה על דו גלגלי,
    היה לי הכל, קטנועים, טוסטוסים,אופנועים,

    עברתי לmp3 500, אני לא חושב שיש לו מתחרים,באף קטגוריה של דו גלגלי, או תלת גלגלי, מכמה בחינות,
    לא כי הוא שונה,

    כי הוא בטוח פי מיליון, הרכיבה עליו, האחיזת כביש מורגשת גבוהה מאוד מרגיש בטוח מרגיש ביטחון עליו,
    גם בנסיעה בינערונית, גם בנסיעה במזג אויר גשום תלול
    גם בבורות, גם בסיבובים
    מכל הבחינות, זה דו גלגלי, והגלגל הנוסף לא מורגש לרעה בכלל, להפך,

    כשהוא נעול, נעילת גלגלים, אין מצב שאתה מכניס ומוציא אותו מהחצר והוא נופל לך כמו קטנוע אחר
    חבל דיבורים חברים, זה קטנוע של המאה,
    הקודמת והחדשה, יותר נוח, בטוח, יציב, לא תמצאו,

    זה דו גלגלי לכל דבר, משחיל אותו קל ברחובות בני ברק בפקקים של רבי עקיבא, ובפקקים ובתנועה הכבדה של כהנמן , בצפיפות האינסופית, הוא נכנס טוב בדיוק כמו כל קטנוע אחר,

    אין מילים,
    רכשתי אותו בלי נסיעת מבחן, מרגיש לי לא רק בטוח, יציב,ביטחון,אין בעיה להרכיב עליו אין בעיה שאתה עולה על מהמורה בור קופץ לך חוט שדרה בגב, מכירים את זה?
    אתה צריך לעצור בצד לעכל את הכאב? אין את זה איתו
    כמו ג׳יפ 4 על 4 שט לך בבורות ……

    כמו אוניה בגלים, זורם בכל מעמורה בכביש מנחוסית

    ממליץ בחום, באמת,

    עמדתי השבוע ברמזור היו 4 כמוני

    אם היה לי דו גלגלי הייתי מרגיש מוזר…………….. ושונה…….

  5. Avatar

    יש לי סבלנות לפרט, ככה, ברגע שנעלתם איתו את הצידוד של הגוף, דהיינו אני מכנה אותו ״ הדיפרנציאל ״ למרות שזה לא,
    קל אתה דוחף אותו החוצה ברוורס מהגינה, חניה, מה שלא יהיה, אין חשש שיפול אחורה,
    היציבות? מעולם אחר,
    הגלגל הנוסף״ לא מורגש כלל,

    תא אחסון? חד משמעית חלום,

    בלם יד לחניה…..קליק וגמרנו…

    קשה לי להבין את האנשים שמוכרים אותם ואין הרבה כאלה,

    אני אוהב אותו אין שום סיבה בעולם, תירוץ, לוותר עליו.

    יש לו נוכחות בכביש , כשבאים לכיכר, אתם לא איזה 50 סמ״ק רזה ודק,
    יש לו נפח, עובי, רואים אותכם מרחוק, מאיטים בולמים
    בטיחות מעולם אחר,

    תסמכו עלי אני לא מעט על הכביש המון שנים שליח במשך 10 שנים רצופות על בסיס יומי ולילה..
    קחו אותו , תרוויחו,

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן