דף הבית / חדשות / שרקו מציגה דור חדש של אופנועי הטריאל
Sherco_trial_2023_049_hi_res

שרקו מציגה דור חדש של אופנועי הטריאל

בשרקו מציגים דור חמישי וחדש לאופנועי הטריאל - עם שיפורים בכל הפרמטרים וחיסכון ניכר במשקל

בשרקו מציגים את הדור החמישי של אופנועי הטריאל לשושלת שהתחילה בשנת 1999. בדור החדש יש ירידה של כמעט 5 ק"ג במשקל וכן שיפורים במנוע, בשלדה ובעיצוב.

חברת שרקו נוסדה בשנת 1998 והציגה בשנה שלאחר מכן את הדור הראשון של אופנועי הטריאל במפעל בספרד. בשנת 2003 קם מפעל האנדורו בצרפת שמביא אותם להציע כיום 60 דגמים שונים. מאז הטריאל הראשון ועד היום זכו בשרקו ב-40 אליפויות בתחום.

שרקו טריאל 2023 - דור חמישי
שרקו טריאל 2023 – דור חמישי

אופנוע הטריאל הראשון של שרקו הוצג בשנת 1999, כאשר הדורות הבאים יצאו בשנת 2006, 2010, 2016, והדור החמישי והאחרון – 2023. הדור החדש מציג מנוע, שלדה ועיצוב חדשים, יחד עם הפחתה משמעותית במשקל שמגיע לכמעט 5 ק"ג ולמשקל כולל של 66.95 ק"ג. אופנועי הטריאל מגיעים עם מנועים דו-פעימתיים בשלושה נפחים – 125 סמ"ק, 250 סמ"ק ו-300 סמ"ק.

המנוע בדור החדש אחראי לדיאטה של 4.5 ק"ג במשקל, כאשר כיום הוא שוקל 16 ק"ג בלבד. בית גל הארכובה מגיע עם מנגנון קדם-קומפרסיה חדש לשיפור הביצועים, יחד עם גל ארכובה חדש שקל יותר ב-500 גרם ובעל קוטר גדול יותר ב-6 מ"מ (116 מ"מ כעת) להגדלת האינרציה למרות הורדת המאסה. מערכת ההילוכים בת חמש המהירויות קלה ב-500 גרם וקטנה יותר בממדים. יש צילינדר חדש, גוף מצערת חדש, ומצמד שמוגדר מדויק יותר לשימוש. מערכת קירור הנוזל שופרה גם כן, כאשר הרדיאטור ממוקם בזווית קדמית יותר.

שלדת הכרומולי קלה יותר ב-6% עם גיאומטריה שונה להורדת מרכז הכובד ושיפור יכולת הפנייה. המשולש העליון קל יותר, וציר חיבור הזרוע האחורית הונמך ב-21 מ"מ לשיפור האחיזה. העיצוב חדש עם כנף קדמית ואחורית חדשות, וכן פנס קדמי חדש.

הדור החמישי והחדש של אופנועי הטריאל של שרקו צפוי להגיע לישראל כדגמי 2023. מחירים טרם נקבעו.

Sherco_trial_2023_001

Sherco_trial_2023_044_hi_res

Sherco_trial_2023_072_hi_res

Sherco_trial_2023_084_hi_res

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Yamaha XT500 79 2

נוסטלגיה: ימאהה XT500 – הזה שניצח את הדקאר

ה-XT500 המקורי משנת 1976 נחשב לאחד האופנועים החשובים ביותר של ימאהה, נמכר בהמוניו ואף ניצח את ראלי פריז דקאר האימתני

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן