בסוף אוקטובר 2020 הציגו בק.ט.מ את ה-890 אדוונצ'ר (לצד גרסת ה-R), שהחליף את ה-790 אדוונצ'ר. בתצלום הריגול שאותו אתם רואים כבר נראה הדור הבא של ה-890, שצפוי לצאת בשנה הבאה יחד עם גרסת S שתגיע עם חישוק קדמי של "17.
לפני שנה הראנו תמונות ריגול של דור חדש ונוסף של ה-890 אדוונצ'ר שרק הוצג. השינוי העיקרי של הדור הנוכחי היה מנוע חדש בנפח 889 סמ"ק עם 105 כ"ס והתאמה לתקנות יורו 5 ההכרחיות לשנת 2021. הדגם הרגיל קיבל בולם אחורי חדש מסוג WP APEX, המאפשר כיווני עומס קפיץ ושיכוך החזרה (ריבאונד), וסיכמנו שהוא שיפור משמעותי לעומת גרסת ה-790 אדוונצ'ר הקודמת, וגם האלקטרוניקה המכובדת שופרה ושודרגה. לצידו הוצגה גרסת R קרבית לשטח וגרסת ראלי אקסקלוסיבית ומוגבלת ייצור.

תמונות ריגול נוספות מתפרסמות כעת ומציגות את גרסת 2023 שתמשיך עם הגרסה הרגילה וגרסת ה-R (את הראלי אנחנו לא מחשיבים). שימו לב לתמונת הדגם למטה (ללא המשקף, עם הרוכב שדוחף אחורה): חישוקים יצוקים בקוטר 17″ וצמיגי כביש טהורים מעידים על גרסת 'S' חדשה לגמרי שתתווסף להיצע הדגמים ותפנה לרוכבים שאינם מחפשים לרדת לשטח. החישוקים והצמיגים ירדו, ככל הנראה, מדגם ה-890 דיוק R, כשהמטרה היא דגם כביש עם מראה ותנוחה אדוונצ'רית ובולמים 'פשוטים' יותר.
שינויים בולטים נוספים הם העיצוב השנוי במחלוקת עם חיפוי מלא בין יחידת התאורה הקדמית למיכל הדלק, שמקנה עיצוב יותר 'אדוונצ'רי' לדגם. ניתן להבחין גם במשקף קדמי שונה. ככל הנראה יש גם צג TFT גדול יותר. לגבי המנוע, אין לנו בשלב זה פרטים אם מדובר על אותו המנוע ואותו ההספק, או שאולי תהיה עליה ל-990 סמ"ק של פעם.
הדור החדש של האדוונצ'ר צפוי לצאת לקראת סוף השנה הנוכחית. נמשיך לעדכן ככל שיגיעו פרטים נוספים.

עושים בדיקת עומסים…
די!!!!!!!!! הגזמתם. איזה כיעור. העיקר לייצר?
וחלאס להוציא כל יומיים דגם חדש, מה אתם שיאומי?! הורס את שוק המשומשים. וסתם עוד אופנוע ביניים מיותר.