דף הבית / חדשות / אינדיאן: דגמים חדשים ושיפורי מנועים
Indian-Milan-005

אינדיאן: דגמים חדשים ושיפורי מנועים

אינדיאן חושפת במילאנו גרסת בובר לסקאוט, גרסאות חדשות לספרינגפילד ולרואדמסטר, וגם משפרת את מנוע ה-1,819 סמ"ק שלה

אינדיאן מעדכנת את סדרות הסקאוט והצ'יף לשנת 2018, וגם מוסיפה לליין 3 דגמים חדשים – סקאוט בובר, ספרינגפילד דארק הורס, ורואדמסטר עלית.

הסקאוט בובר החדש של 2018 - בסכמות צביעה שונות
הסקאוט בובר החדש של 2018 – בסכמות צביעה שונות

כל דגמי הסקאוט מגיעים החל מ-2018 עם מזלג קדמי מסוג קארטרידג' – שיפור חשוב למזלג הקיים. בנוסף, הסקאוטים יגיעו החל מהשנה עם מושב אחורי ורגליות מורכב כסטנדרט, ללא הצורך לרכוש אותם במעמד המכירה.

לא פחות חשוב הוא הצגתו של הסקאוט בובר, המתווסף לליין הסקאוטים של אינדיאן. העניין המרכזי בבובר החדש הוא העיצוב, כשהבסיס המכאני נשאר זהה לשאר דגמי הסקאוט, והוא מגיע ב-5 סכמות צביעה. אין צורך להכביר במילים – פשוט תראו את התמונות.

אינדיאן סקאוט בובר
אינדיאן סקאוט בובר

גם הספרינגפילד מקבל גרסה נוספת – דארק הורס. כמו שאר גרסאות הדארק הורס של אינדיאן, גם פה מדובר בצביעת שחור-מט. הכנף הקדמית קוצצה מעט כדי לחשוף את גלגל ה-"19 השחור, והאבזור מינימליסטי, שוב – בהתאם לרוח הדארק הורס.

אינדיאן ספרינגפילד דארק הורס
אינדיאן ספרינגפילד דארק הורס

הרואדמסטר עלית הוא כנראה מהאופנועים המאובזרים ביותר שיש. הבסיס הוא הרואדמסטר היוקרתי (והמאובזר), אולם הוא מקבל צביעה חדשה בשחור-כחול – בעבודת יד, כולל נגיעות זהב 23 קראט על מיכל הדלק, מערכת סטריאו של 300 וואט, מערכת תקשורת מקורית ועוד כמה תופינים ונגיעות עיצוביות שלא מגיעות ברואדמסטר ה'רגיל'. רק 250 יחידות ייוצרו מהרואדמסטר עלית, ואם הגרסה הרגילה עולה בארץ יוצר מ-250 אלף ש"ח, אנחנו רק יכולים לשער כמה תעלה פה גרסת העלית, אם תגיע ארצה.

אינדיאן רואדמסטר עלית
אינדיאן רואדמסטר עלית

ואם כבר מדברים על דגמי ה-111 אינצ'ים מעוקבים (כ-1,813 סמ"ק), אז אלו מקבלים השנה מסאג' והם חזקים יותר ב-15 כ"ס ובכ-1.5 קג"מ. לא שכוח היה חסר שם, כן?

מנוע ה-111 אינצ'ים מעוקבים - חזק יותר ב-2018
מנוע ה-111 אינצ'ים מעוקבים – חזק יותר ב-2018

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן