דף הבית / חדשות / אינדיאן ספרינגפילד דארק הורס בגרסת ג'ק דניאלס
indian-springfield

אינדיאן ספרינגפילד דארק הורס בגרסת ג'ק דניאלס

אינדיאן ממשיכה את שיתוף הפעולה עם ג'ק דניאלס, ומשחררת גרסה מיוחדת במהדורה מוגבלת לספרינגפילד דארק הורס

אינדיאן ממשיכה את שיתוף הפעולה עם חברת ג'ק דניאלס – זו של הוויסקי – ומשחררת גרסה במהדורה מוגבלת של דגם הספרינגפילד דארק הורס (Dark Horse).

אינדיאן ספרינגפילד דארק הורס בגרסת ג'ק דניאלס
אינדיאן ספרינגפילד דארק הורס בגרסת ג'ק דניאלס

הספרינגפילד דארק הורס בגרסת ג'ק דניאלס מתאפיין בצביעה ייחודית בשחור ואפור בהשראת הצביעה שעל תווית בקבוק הוויסקי טנסי, שהוא שילוב של עץ אורן עתיק מחביות המזקקה. הדארק הורס ג'ק דניאלס מגיע עם מגן רוח כהה וגדול שניתן להסרה, תאורת LED, תפירה של המושב עם הסמל של ג'ק דניאלס, ושפע נגיעות מיוחדות לאורך כל האופנוע.

כל אחד מ-177 היחידות של הדארק הורס ג'ק דניאלס יהיה ממוספר במספר סידורי, ויהיה כתוב עליו שם הרוכב בצמוד לסמל של ג'ק דניאלס. המכירה החל מחודש ספטמבר, והמחיר כ-40 אלף יורו. אם חשבתם להזמין אחד אתם בבעיה, מפני שמבין מדינות אירופה והמזרח התיכון רק אנגליה, ספרד וגרמניה יקבלו את הגרסה המיוחדת הזו.

זאת השנה הרביעית לשיתוף הפעולה של אינדיאן עם ג'ק דניאלס. בעבר שחררו אינדיאן וג'ק דניאלס גרסאות מיוחדות לסקאוט בובר, לצ'יפטיין ולצ'יף, כאשר כל אופנוע מקבל עיצוב בסגנון תצוגת אחד מבקבוקי הוויסקי של ג'ק דניאלס, וכולם מיועדים לאספנים – של אופנועים ושל וויסקי.

אודות הדס לוי

הדס לוי
בן 22 מגוש עציון, משוחרר טרי מצה"ל, רוכב על סוזוקי SV650, נוסע מגיל 7 על טוסטוס בקיבוץ, ואוהב את הברך כמה שיותר נמוך

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן