דף הבית / חדשות / אליפות אספלט ישראלית חדשה – ISBK סופרבייק
ISBK

אליפות אספלט ישראלית חדשה – ISBK סופרבייק

אליפות אספלט נוספת - שלישית במספר - מוקמת בימים אלו בישראל; המרוץ הראשון ב-31.8 בשדה תימן ויכלול פרסים כספיים למנצחים

אליפות סופרבייק חדשה מוקמת בישראל בימים אלו – ISBK. האליפות החדשה מתווספת לאליפות ישראל בסופרבייק, לאליפות פירלי קאפ, וגם לאליפות גביע ישראל.

תחום הסופרבייק והאספלט בישראל בוער. עד לא מזמן התקיימה בישראל אליפות ישראל בסופרבייק בהפקת עמותת מסלול. לאחרונה הצטרפה ללו"ז המרוצים אליפות חובבים בשם 'אליפות גביע ישראל' – גם היא בהפקה של עמותת מסלול, ובימים האחרונים התבשרנו על הקמתה של אליפות מקצועית חדשה – פירלי קאפ, בהפקה של עמותת אייפקס ויבואני צמיגי פירלי לישראל. כעת אנו מתבשרים על הקמת אליפות סופרבייק נוספת – שלישית במספר באליפויות הסופרבייק המקצועיות – אליפות ISBK.

אליפות ISBK החדשה היא יוזמה של 'יאיר מסלולים' אשר הפיקה את אליפות ישראל בסופרבייק בשנים האחרונות. המטרה בפתיחת האליפות החדשה היא לקדם את הספורט המוטורי הדו-גלגלי בישראל ולקרב אותו לרמה של חו"ל. כך למשל, הרוכבים שיגיעו לסבב הראשון של אליפות ISBK יירשמו במסגרת קבוצות ולא במסגרת פרטית, יינתנו פרסים כספיים של עד 2,000 ש"ח למנצחי הקטגוריות, ובמקום יהיו פעילויות רבות כמו הפעלות לילדים, תצוגות ראווה של מכוניות ואופנועי מרוץ, וכן מופעי סטאנט של אופנועים ומכוניות, לקהל הרב שצפוי להגיע. סנוסף, המרוץ צפוי להיות משודר בשידור ישיר בטלוויזיה – בערוץ ONE.

אליפות ISBK תכלול את הקטגוריות המקובלות: סופרבייק 1,000 סמ"ק, סופרספורט 600 סמ"ק וסופרספורט 300 סמ"ק.

הסבב הראשון של אליפות ISBK יתקיים ב-31.8 במסלול מוטורסיטי שבשדה-תימן, כשהמסלול ערוך לקלוט קהל בסדר גודל של כ-5,000 איש. באותו היום צפוי להתקיים גם הסבב הראשון של אליפות פירלי קאפ במסלול פצאל שבבקעת הירדן. יום אימון לרוכבים יתקיים ביום חמישי, 30.8.18, בשעות הבוקר.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן