דף הבית / ספורט / סיקורים / אליפות ישראל במוטוקרוס ירדה לאילת
Motocross-Eilat-2018-040

אליפות ישראל במוטוקרוס ירדה לאילת

המסלול בווינגייט סגור, אז בהשקעה גדולה שודרג המסלול באילת וקיבל מעמד של מסלול ארעי, ואירח סוף שבוע של צמד סבבים ו-4 מרוצים

בסוף השבוע שעבר התקיים באילת סבב כפול של אליפות ישראל במוטוקרוס – בשישי ובשבת. המסלול הוותיק של רובי מיכאלי זכה לשדרוג משמעותי, כולל השקעה כספית גדולה של עיריית אילת, מועצה איזורית אילות וחברת 'המחסן למקצוען', כשירון גולדשטיין אחראי על הקמת המסלול – שהוגדל לאורך של כ-2 ק"מ וסודר כך שיתאים לכל רמת רכיבה.

כ-60 רוכבים הגיעו לסבב הכפול באילת, רבים מהם ילדים ונערים. ביום שישי התקיימו צמד מרוצים לכל קטגוריה, ובשבת צמד מרוצים נוסף, מה שאומר עומס גדול על הרוכבים ועל ההפקה.

המסלול באילת - הורחב ושודרג, וקיבל מעמד של מסלול ארעי
המסלול באילת – הורחב ושודרג, וקיבל מעמד של מסלול ארעי

בקטגוריית הילדים 11-8 בולטים בן אלמגור ואופיר צמח – שני ילדים שגם מתאמנים ומתחרים בחו"ל, והם מבצעים הקפות על אופנועי 65 סמ"ק כמעט בקצב של הבוגרים. גם הילדים הצעירים יותר בקטגוריה משתפרים והעתיד נראה מבטיח.

בקטגוריית הג'וניורס, גילים 14-11, מתבלט שי ספקטור, שבשנה הבאה יעלה לקטגוריית הגיל 17-14 הרוקיז. שני לו אור זרקו, האח הצעיר של גיל זרקו, שמפגין יכולות רכיבה מעולות, וקוטף פעמיים את המקום השני.

בקטגוריית הבנות שלטה רן יוחאי, גם היא מתחרה בחו"ל לא מעט, וממש צמודה אליה נועה כהן. שלישית דנה פרדר.

בקטגוריית הרוקיז, שהתחרתה ביחד עם הקטגוריה הפתוח, שולט גיל זרקו, אלוף ישראל במוטוקרוס ובאנדורו, כאשר בשנה הבאה נראה אותו עולה לקטגוריה המקצועית המאתגרת. אחריו שני אילתים מבטיחים שזהו להם מסלול הבית – אופק קיסוס ועיליי מיכאלי. בקטגוריה הפתוחה שלט אריאל דדיה.

את העניין המרכזי משכו הקטגוריות המקצועיות MX1 ו-MX2, כאשר בקטגוריה הקטנה MX2 שולט סוף סלע הצעיר והמבטיח. סלע הצעיר מוביל את המרוץ על שתי הקטגוריות, ונכנע לקראת הסיום לשני המובילים בקטגוריית MX1 – דור עטיה ואלוף ישראל שחר בלולו, שניהם על אופנועי 450 סמ"ק.

אחרי יומיים אינטנסיביים של רכיבה על מסלול חדש ומושקע ועם הפקה יפהפייה, הרוכבים חוזרים צפונה לבית, והקהל הרב שהגיע מתפזר הביתה. בקרוב יתקיימו שני סבבי הסיום, ככל הנראה גם על המסלול החדש באילת, שכן המסלול בווינגייט סגור בשל בעיות תקציביות. אנחנו מקווים שתהיה המשכיות לספורט החשוב הזה.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

stage-12-ricky-brabec (1)

דקאר 2024: הונדה מנצחים, גדי נחמני מסיים

המסע הארוך והמפרך של דקאר 2024 הסתיים עם ניצחון נוסף לריקי בראבק והונדה; גדי נחמני מסיים את הראלי, כאשר יעל קדשאי נאלצת לפרוש בגלל פציעה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן