דף הבית / חדשות / אליפות פירלי קאפ יוצאת לדרך
pirelli cup logo

אליפות פירלי קאפ יוצאת לדרך

יום מדידת הזמנים לכניסה לאליפות יתקיים בשישי 27.7; תחילת האליפות מתוכננת כבר לחודש ספטמבר; סטנדרט חדש במרוצי אספלט בישראל!

אליפות 'פירלי קאפ' יוצאת לדרך. בחודש מאי דיווחנו כאן על אליפות אספלט ישראלית חדשה, וכעת אנו מעדכנים כי יש התקדמות משמעותית, וכי מבחני הכניסה לאליפות יתקיימו ביום שישי הבא, 27.7.18, במסלול פצאל שבבקעת הירדן.

אליפות פירלי קאפ היא אליפות אספלט חדשה בישראל אשר מופקת על-ידי עמותת 'אייפקס' בשיתוף פעולה הדוק ובמימון כבד של יבואני צמיגי פירלי לישראל – תמיג, עם שיתוף פעולה מצד פירלי העולמית. האליפות תכלול 5 קטגוריות – סופרבייק 1,000 סמ"ק, סופרספורט 600 סמ"ק, סופרספורט 300 סמ"ק, קטגוריה פתוחה עד 500 סמ"ק וקטגוריה פתוחה עד 1,000 סמ"ק.

מסלול פצאל (צילום: לנה טאובס)
מסלול פצאל (צילום: לנה טאובס)

מבחני הכניסה לאליפות יתקיימו במסלול פצאל ביום שישי 27.7.18, והם יכללו אימונים מקדימים ולאחר מכן 2 מקצים של מדידת זמנים לכל קטגוריה. 15 הרוכבים המהירים ביותר בכל אחת מ-3 הקטגוריות המקצועיות ייכנסו לאליפות, כשזמן הגג לכניסה לקטגוריות המקצועיות עומד על 117% מהזמן הטוב ביותר שיושג באותו היום. מדידת הזמנים תתבצע על-ידי תנועה מדידת זמנים. ליום מדידת הזמנים והכניסה לאליפות ניתן להגיע עם הצמיגים שמותקנים על האופנוע, ולא יידרשו צמיגי פירלי.

הסבב הראשון של האליפות, שתכלול ככל הנראה ארבעה סבבים בעונה הראשונה, יתקיים כבר בחודש ספטמבר הקרוב. המסלולים שבהם תתקיים האליפות הם פצאל שבבקעת הירדן ומוטורסיטי שבשדה-תימן. לפני כל מרוץ תהיה כמובן מדידת זמנים לדירוג, ובמרוצים עצמם הרוכבים ירכבו עם צמיגי פירלי, אשר יסופקו במחירים נמוכים במיוחד למתחרים באליפות.

בסיום עונת 2018 יוכרז אלוף האלופים – הרוכב שזכה במקסימום נקודות אליפות. אלוף האלופים יטוס על חשבון פירלי לסבב של הסופרבייק העולמי, יקבל אופנוע תחרותי וישתתף כוויילד-קארד במקצי החימום והדירוג. במידה וזמן הדירוג שלו יהיה בטווח המאושר – הוא גם יתחרה בסבב של הסופרספורט העולמי.

רוכבים המעוניינים להשתתף באליפות פירלי קאפ או לקבל פרטים נוספים, מוזמנים להיכנס לאתר עמותת אייפקס או ליצור קשר עם ליאור בר-עמי בטל'  054-668-6485.

 

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן