דף הבית / חדשות / אריק ביואל חוזר – הפעם עם מותג חשמלי חדש
Fuell-005

אריק ביואל חוזר – הפעם עם מותג חשמלי חדש

אריק ביואל לא עוצר; עכשיו הוא חוזר עם מותג דו-גלגלי חשמלי חדש בשם Fuell הכולל אופנוע חשמלי ואופניים חשמליים

אריק ביואל הוא אולי היזם העקשן ביותר בעולם האופנועים. המהנדס המוכשר, שעבר עבור הארלי-דיווידסון, פרש ופתח חברה משלו הנושאת את שמו (Buell), נתקל תמיד בקשיים כלכליים – למרות האופנועים האיכותיים שאותם ייצר, שהציגו חשיבה רבה מחוץ לקופסה – ותמיד הגיע בסופו של דבר לפשיטת רגל. הפעם האחרונה הייתה לפני כשנתיים, כשנאלץ לסגור (שוב) את EBR – שבגלגול האחרון שלה עבדה פחות משנה.

עכשיו אריק ביואל חוזר, אבל בכיוון שונה לחלוטין. בשת"פ עם שני מומחים עולמיים בפורמולה E החשמלית, ביואל פתח את חברת Fuell (משחק המילים נחמד מאוד…), והכריז על דגם אופנוע חדש ודגם אופניים חשמליים חדשים.

ה-Flow וה-Fluid
ה-Flow וה-Fluid

ה-Flow הוא האופנוע, והוא ייוצר בשתי גרסאות – האחת מיועדת לרישיון A2 ובהגבלה של 15 כ"ס (11 קילוואט), והשנייה מיועדת לרישיון A1 עם הגבלה של 47.6 כ"ס (35 קילוואט). אין יותר מדי נתונים על האופנוע, פרט לעובדה שהמנוע יורכב ישירות על הגלגל האחורי וכן טווח הרכיבה, שלפי ביואל יעמוד על כ-200 ק"מ עירוניים. הטעינה תתבצע משקע חשמלי ביתי. המחיר המיועד: 11,000$ בארה"ב.

ה-Fluid הם אופניים חשמליים, שגם טווח הרכיבה שלהם יעמוד על כ-200 ק"מ. המהירויות המקסימליות יעמדו על 30 או 45 קמ"ש בהתאם לדגם, והוא בעל 2 מצברים בקיבול של 500Wh כל אחד. המחיר המלא בארה"ב יעמוד על 3,295$.

לפי Fuell, ייצורם של אופני ה-Fluid יחל כבר במהלך 2019, ואילו ה-Flow יחל בייצור בשנת 2021. נמשיך לעדכן, ונקווה שהפעם אריק ביואל יצליח קצת יותר מבחינה עסקית.

ואם הגעתם עד לכאן, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את ההיסטוריה הקצרה של אריק ביואל. הסיפור מעניין מאוד וייחודי בנוף הדו-גלגלי.

Fuell-002

Fuell-001

Fuell-003

Fuell-006

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן