דף הבית / חדשות / ביי ביי L-טווין: דוקאטי מציגה את הפניגאלה בגרסתו האחרונה
Ducati-Panigale-1299R-FE-001

ביי ביי L-טווין: דוקאטי מציגה את הפניגאלה בגרסתו האחרונה

ה-L-טווין של דוקאטי עומד לצאת לשירות בדגמי הספורט של דוקאטי, ולכבוד המאורע בדוקאטי מציגים פניגאלה R-FE סופר-מאובזר; נפרדים בסטייל

בקרוב מאוד דוקאטי תציג מנוע V4 לאופנועי הסופרבייק שלה ותיפרד – אחרי 30 שנות שירות – ממנועי ה-L-טווין המסורתיים. לכבוד המאורע החשוב בדוקאטי שחררו בסוף השבוע גרסה מיוחדת ויוקרתית לפניגאלה 1299R – גרסת Final Edition – הגרסה האחרונה של הפניגאלה 1299.

הבסיס לגרסה האחרונה של הפניגאלה היא גרסת ה-R, המיועדת בעיקר למסלול, אולם ה-FE מאובזר ברמה הגבוהה ביותר של דוקאטי. המנוע נלקח מהסופרלג'רה, והוא מפיק 209 כ"ס (!) ב-11,000 סל"ד ו-14.5 קג"מ (!!!) ב-9,000 סל"ד. הוא שוכן בתוך שלדת המרוץ של הפניגאלה 1299R, עם מערכת בולמים של אוהלינס ברמה הגבוהה ביותר, חישוקי מרקזיני מחושלים וקלים ומערכת בלמים של ברמבו מהגיהינום. המשקל הכללי של גרסת ה-FE, אגב, עומד על 179 ק"ג בלבד.

אבל זה לא הכל. מערכת האלקטרוניקה גם היא הטופ שדוקאטי יודעת להציע נכון להיום, והיא כוללת בקרת החלקה, בקרת זינוק, בקרת דריפט, בקרת ווילי, קוויקשיפטר, ועוד כמה תופינים.

צביעת הטריקולור נותנת לפניגאלה 1200R-FE מראה קרבי ומכובד – כפי שהגרסה האחרונה של הפניגאלה צריכה להיות.

מה שמעניין זה שהאופנוע המטורף הזה, שצפוי להיות פריט אספנים, צפוי להגיע ארצה במהלך חודש ספטמבר. המחיר: 300 אלף ש"ח. לגמרי מסוג האופנועים שכשהם מגיעים – אנחנו רצים לראות.

עד שהוא יגיע, תודו שהוא שווה גלריה!

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן