דף הבית / חדשות / ב.מ.וו מציגים מנוע בוקסר חדש בדרך מיוחדת
BMW-Revival-Cycles-005

ב.מ.וו מציגים מנוע בוקסר חדש בדרך מיוחדת

ב.מ.וו יציגו בשנה הבאה מנוע בוקסר מקורר אוויר חדש; לבינתיים הם נתנו אותו למספר סדנאות מיוחדות למשחק, והתוצאות מרהיבות

אנחנו רגילים להסתכל על אופנוע כמוצר הוליסטי, שלם. אבל בב.מ.וו משנים לנו רגעית את התפיסה ונוקטים בגישה יוצאת דופן בעולם האופנועים: בדרך כלל לפני הצגת דגם חדש נהוג שיצרן 'מדליף' תמונות ריגול או משחרר דגם קונספט. הפעם בב.מ.וו שמים את הפוקוס של כולנו על המנוע – מסביבו יוצג אופנוע חדש לשנת 2020, ככל הנראה קרוזר גדול.

אנשי סנדת Revival Cycles עם היצירה על-בסיס מנוע הבוקסר החדש
אנשי סדנת Revival Cycles עם היצירה על-בסיס מנוע הבוקסר החדש

מה שאנחנו יודעים עד כה הוא שמדובר על מנוע בוקסר שטוח ומקורר אוויר, שני צילינדרים, בנפח של 1,800 סמ"ק. סביר להניח שהמנוע יפיק מומנט גבוה ושטוח על חשבון ההספק הסופי, בהתאם לייעודו. כמו כן, הגיוני שהמנוע ישמש לפלטפורמות עתידיות נוספות בליין דגמי ב.מ.וו.

בתחילת השנה ב.מ.וו נתנו את המנוע לסדנה יפנית בשם CUSTOM WORKS ZON, שבנו דגם קונספט מרהיב בשם R-18. השבוע, בתערוכה בטקסס, ארה"ב, נחשפה הפרשנות של סדנה אמריקאית בשם REVIVAL CYCLES, שבנו שלדה מרהיבה מטיטניום – כלוב ציפורים שמה – סביב המנוע.

עד שנגלה מה ב.מ.וו עצמם מתכננים לעשות עם המנוע – נמליץ שתכנסו לאתרים של שתי הסדנאות ותחזו ביצירות המרהיבות שלהם. גם, זאת הזדמנות טובה להיזכר מה קרוזר איכותי של ב.מ.וו יודע לעשות בכבישי הארץ.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן