דף הבית / אנשים / גדי אבירם פורש מניהול מטרו מוטור
גדי אבירם

גדי אבירם פורש מניהול מטרו מוטור

גדי אבירם (62), האיש שהקים את מטרו מוטור לפני 37 שנים וניהל את החברה ביד רמה, פורש מניהול החברה; את מקומו יתפוס תומר קומרוב (38), ששימש כמשנה למנכ"ל

גדי אבירם, אחד האנשים החזקים בשוק הדו-גלגלי הישראלי, פורש מניהול מטרו מוטור אחרי 37 שנים בתפקיד. את מקומו יתפוס תומר קומרוב, ששימש בשנתיים האחרונות כמשנה למנכ"ל.

אבירם (62) הקים את מטרו מוטור בשנת 1981 יחד עם דרור גולדמן ויוסק'ה ברנדס. בזמן טיול אחרי צבא בדרום אמריקה הוא שלח לישראל 2 אופנועים שרכש, וכשאלו נמכרו במהירות הוא זיהה הזדמנות עסקית, פתח את מטרו מוטור והחל לייבא ארצה את אופנועי דרבי. בהמשך רכש אבירם את חלקם של צמד שותפיו והפך לבעלים היחידי של החברה. בשנת 1985 החלה החברה לייבא ארצה קטנועים אוטומטיים מטייוואן – סאן-יאנג, ואלו הפכו במהרה לכלים הנמכרים ביותר בשוק הישראלי ושברו את ההגמוניה של הווספה המיתולוגית. בשנת 1994 החלה מטרו מוטור לייבא ארצה את אופנועי קוואסאקי, וזמן קצר לאחר מכן קיבלה את זיכיון הייבוא של ימאהה מחברת 'כלל', שייבאה ארצה את אופנועי המותג היפני משנת 1992.

בשנת 2006 נכנס לשותפות במטרו איש העסקים חן למדן, וכמה שנים מאוחר יותר גם חברת 'קרסו', המייבאת ארצה את הרכבים של רנו וניסן, נכנסה כשותפה, כשכיום חלקם של אבירם ולמדן בחברה עומד על שליש, וקרסו מחזיקה בשליש נוסף ממניות מטרו מוטור. מאז מטרו נכנסה לתחומים נוספים כמו רכבים 4 גלגליים ורכבים תפעוליים, וכן מחזיקה בזיכיון הייבוא של אופנועי השטח של בטא וגאס גאס, אותם רכשה בשנה שעברה מ'מוטוטראק'.

מאז שהקים את מטרו מוטור, גדי אבירם שימש כמנכ"ל החברה בפועל והוביל אותה להובלת השוק הדו-גלגלי בישראל עם נתח שוק של כמעט 50% לכלל מותגי החברה. כעת, אחרי 37 שנות ניהול רצופות והישגים חסרי תקדים, אבירם מפנה את כסא הניהול ועובר לשמש כיו"ר פעיל שיתווה פיתוח עסקי ואסטרטגיית ניהול, וכן יהיה אחראי על הנדל"ן ועל השקעות בחברות טכנולוגיה בתחומים שבהם פועלת מטרו מוטור.

את מקומו של אבירם יתפוס תומר קומרוב (38), שמשמש החל מנובמבר 2015 כמשנה למנכ"ל ולפני כן שימש כמנהל מכירות. קומרוב הצטרף למטרו מוטור בשנת 2012 כמנהל פיתוח עסקי, ובמשך תקופה ארוכה היה אחראי על הפיתוח העסקי של תחום הרכב ה-4 גלגלי – בארץ ובעולם. בתקופה האחרונה הוא משמש כמנכ"ל בפועל, אולם כעת התפקיד הופך לרשמי, ומעתה הוא ישמש כאמור כמנכ"ל מטרו מוטור.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

9 תגובות

  1. Avatar
    סתם אחד מהמכולת

    מישהו עוד רוכש במטרו?
    אני מניח שבאמת פראיירים לא מתים. הם רק מתחלפים..

    • Avatar

      כן. מטרו מוטור מובילה במכרזים התפורים למוסדות ציבור, ולוועדי העובדים הגדולים במשק. המושחתים עושים ים כסף בקומבינות לא חוקיות!

  2. Avatar

    לכל יפי הנפש ,אני רוכב כבר עשרות שנים והיו לי כלים מכלל המותגים. טובים יותר טובים פחות.
    מטרו החברה הטובה ביותר בשוק

  3. Avatar

    לא שומרים על הלקוחות שלהם .שאתה בא לקנות מהם כלי חדש ולהחליף את הכלי הקודם שלך שנקנה אצלם נותנים לך פחות המחירון .ככה לא שומרים על ערך הכלים שאתם מוכרים . תפנימו !!

  4. Avatar

    מטרו אטרקטיביים מאוד כל עוד לא נדרשים להפעיל אחריות – אין אחריות!!
    מעדיף לשלם 30% יותר למתחרים מלהתקרב אליהם.

  5. Avatar

    FAKE NEWS גדי אבירם לא פורש מכלום, רק תומר יהפוך לבובה על חוטים.

  6. Avatar

    מומלץ להתעניין מבפנים מה קורה במטרו. גדי אבירם עשה צעד משמעותי להפיכת החברה על פיה. ולא בטוח שלטובה… האיש הוא אפס ביחסי אנוש, ודי לעקוב אחר רשימת האנשים הטובים הבורחים ממטרו. מטרו הפכה מחברה שמוכרת לאנשים לחברה למתעניינת אך ורק במספרים. כול כאלב ב'יגי' יומו, וכבר ראינו דוגמאות. נתראה בעוד 3 שנים…

    • Avatar
      תגובה לשובל

      אתה צודק למעט…הפירמה מאז ומתמיד מכרה קרח לאסקימוסים, אף פעם לא עניין אותם מהלקוחות או מאופנועים, רק מכסף. התקשורת(ולא אתעכב עכשיו להסביר מדוע), אז התקשורת הייתה מגויסת ליצירת התדמית של "מטרו מספר אחת" וגו'. אף אחד לא הרים ראש והתלונן, כי הבריונים בשטח הפעילו איומים על מוסכים ויבואנים קטנים, וקהל הלקוחות שקרא עיתונים התפדח להודות שנעקץ. אתה לא מספר לקונה שקטנועים של מטרו והשירות של מטרו, זה זבל, כי אחרת זה יגרום לצניחת מחירי יד שנייה לרצפה. היה כאן תהליך הרסני שהזין את עצמו במשך כמה עשורים…עד…עד…עד…שהגיע עידן הביושים בפיסבוק, ועד שאנשים הסכימו להודות שהאכילו אותם חרה(סטייל METOO). עכשיו כולם יודעים שמטרו מוטור הם זבלים בני זבלים. ואתה אומר "כול כאלב ב'יגי' יומו, וכבר ראינו דוגמאות. נתראה בעוד 3 שנים…". שמע אני פחות אופטימי ממך, זה לא ייקח 3 שנים זה יקרה הרבה הרבה קודם! זה קורה עכשיו, גדי אבירם עף מהתפקיד שלו על טיל, בלי מסיבות פרידה, בלי שום חגיגות, פשוט עף!!!! מטרו לא יכולה להודות בכך, אז סידרו הודעה נחמדה לעיתונות, אבל החרא עף לכלבים, ועוד לא נאמרה המילה האחרונה…למשהו נמאס מהשטויות של גדי אבירם! וזה סופי. עכשיו יהיה משהו חדש…יותר רע לא יכול להיות. חחח…

  7. Avatar
    אחד שרוצה להבין

    מבלבלים את המוח.

    גדי אבירם איש צנוע

    וקניתי אופנוע ממטרו והכל בסדר, לא יצא לי להפעיל את האחריות אבל אני בטוח שידעו לתת לי מענה ויחס.

    נסיעות מבחן לתאם קצת מעצבן

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן