דף הבית / חדשות / גלריה: יום הדרכה לרוכבי הונדה במסלול מוטורסיטי
Honda-Trackday-Motorcity-041

גלריה: יום הדרכה לרוכבי הונדה במסלול מוטורסיטי

ימי הדרכה על מסלול מרוצים הם חוויה מלמדת ומהנה; עכשיו גם הונדה מציעה ללקוחותיה לקחת בהם חלק

ביום שישי האחרון הצטרפנו – יחד עם כ-70 רוכבים נוספים – ליום מסלול של חברת 'מאיר' – יבואנית אופנועי הונדה לישראל. ההרשמה לאירוע פורסמה מבעוד מועד בעמוד הפייסבוק של החברה עבור לקוחות ורוכבי המותג של הכנף האדומה בישראל, והוא התקיים במסלול מוטורסיטי הסמוך לעיר באר שבע, כשעל החלק המקצועי וההדרכתי במסלול היו אמונים המדריכים של 'פרו-ריידינג', ובראשם כפיר לוין.

יום מסלול לרוכבי הונדה
יום מסלול לרוכבי הונדה

מי שנרשם והגיע באותו היום ודאי נהנה לא רק מהארגון המקצועי של מתחם הישיבה וההדרכה, אלא גם ממזג אוויר מושלם לרכיבה – לא חם מדי ולא קר מדי. הרוכבים חולקו תחילה ל-3 קבוצות בכדי לאפשר למדריכים לעבוד בכל פעם עם מספר קטן של רוכבים, ובכל מקצה רכיבה התמקדו באלמנט אחד שאותו התבקשו הרוכבים לתרגל.

עד ארוחת הצהריים עלתה כל קבוצה לשלושה מקצים של תרגול על-פי תכני ההדרכה, ואילו ביתר המקצים שנותרו עד אחר הצהריים עלו הרוכבים בחלוקה שונה לקבוצות – מהירה, בינונית ואיטית, כשכל אחד יכול לבחור באיזו קבוצה לרכוב לפי רצונו ותחושתו.

כאמור, גם אנחנו הצטרפנו לאירוע, ובכל מקצה עלינו לתרגל יחד עם אחת הקבוצות, מנצלים את ההזדמנות לעבוד על הטכניקה, המבט, הקווים וכל מה שבונה רכיבה חלקה יותר, שבתורה הופכת לרכיבה מהירה יותר. באירוע עצמו, אגב, פגשנו אורח מכובד בשם ליאון בנישו – רוכב ברמה בינלאומית (אליפות הסופרבייק הצרפתית, אליפות העולם במרוצי סיבולת) שבא לבקר.

בכך הונדה מצטרפת ליבואנים נוספים במה שתוך פחות משנתיים הפך כבר למראה נפוץ בארצנו הקטנה – ימי מסלול מודרכים במסלול אמיתי בגודל (כמעט) מלא, עם צוות הדרכה מקצועי, שלא רק מקנים לרוכבים כלים בסיסיים לרכיבת כביש, אלא גם מספקים להם את החוויה של לרכוב במסלול, על כל המשתמע מכך. כן ירבו.

* הכותב היה אורח של חברת 'מאיר' באירוע.

אודות נמרוד ארמן

מכור לריח של צמיגים חרוכים ואספלט טרי, מחייך בקסדה למראה השלט "זהירות סיבובים מסוכנים לפניך!". אם היה יכול היה גר במסלול מרוצים ומקבל לחשבון הבנק צמיגי סליקס כמשכורת.

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן