דף הבית / חדשות / גלריה: סניף הקונספט של אבזריון
avzarion006

גלריה: סניף הקונספט של אבזריון

החנות החדשה של רשת האביזרים 'אבזריון' מציבה רף חדש בחוויית רכישת ציוד רכיבה

צילום: אסף רחמים

בסוף השבוע הושקה רשמית החנות החדשה של רשת ציוד הרכיבה 'אבזריון'. החנות, אשר הוקמה בהשקעה של כמיליון ש"ח, מציעה גישה חדשה לרכישת ציוד רכיבה, ולדעתנו מציבה רף חדש בחוויית רכישה של ציוד רכיבה כאן בארץ.

חנות הקונספט של אבזריון - מנחם בגין 19, תל-אביב
חנות הקונספט של אבזריון – מנחם בגין 19, תל-אביב

 

הקונספט שעומד מאחורי החנות החדשה היא חלוקה לעולמות תוכן, 8 במספר: כביש, שטח, ספורט, קז'ואל / רטרו, מיגונים, קסדות, כפפות והנעלה. לכל עולם תוכן שכזה הוקצה חדר נפרד, ובו תצוגה של כל ההיצע המיובא ארצה על ידי אבזריון. בין המותגים המובילים של אבזריון – קסדות SHOEI, מעילים, חליפות (כביש ושטח), מגפיים וכפפות אלפינסטארס, כפפות FIVE, מעילים, חליפות, מגפיים, כפפות ומיגונים SPIDI, חליפות שטח THOR, נעלי רכיבה סטיילמרטין, וכן מותגים זולים יותר כמו קסדות לייזר.

על ידי החלוקה לעולמות תוכן יכול כל רוכב למצוא בדיוק את מה שהוא מחפש – במסגרת הצרכים והתקציב – מבלי להתפזר, כשכל ההיצע מונח לפניו. כמו כן, באבזריון מציעים מוצרים בטווח מחירים רחב מאוד. כך למשל ציוד רכיבת שטח בסיסי הכולל חליפה, מיגונים, קסדה, משקפי אבק, מגפיים וכפפות ניתן למצוא בפחות מ-3,000 ש"ח למוצרי כניסה ועד לפי 3 אם מדובר במוצרי קצה. מעיל קיץ מאוורר של ספידי נמכר בכ-600 ש"ח, ועד 2,000 ש"ח ויותר למעילי קצה. חליפה מלאה מעור של אלפינסטארס בדגם כניסה נמכרת בכ-2,900 ש"ח, קסדות מלאות בטווח של 600 עד 4,400 ש"ח, וכו'. בסך הכל החנות מציעה למעלה מ-500 פריטים שונים.

הכתובת: מנחם בגין 19, תל-אביב, מעל לסניף עופר-אבניר.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן