דף הבית / מגזין / גלריה: על המסלול עם MV אגוסטה
MV-Agusta-trackday-366

גלריה: על המסלול עם MV אגוסטה

יום מסלול לרוכבי MV אגוסטה, כאן בארץ. הייתם מאמינים? גם אנחנו שפשפנו את העיניים

צילום: אסף רחמים

רכיבה על מסלול – כל מסלול, זה כיף גדול. רכיבה על מסלול על-גבי MV אגוסטה זה עוד יותר כיף. רכיבה על מסלול על-גבי MV אגוסטה עם צוות מדריכי מסלול מקצועי – מה יכול להיות יותר כיף מזה?

ביום שישי התקיים במסלול הקטן של בית שאן יום מסלול לרוכבי MV אגוסטה, ומסתבר שיש לא מעט כאלה. את פני הרוכבים שהגיעו בשעות הבוקר למתחם 'צים' קיבל צוות המדריכים של Racetrack – בית הספר לרכיבת מסלול בסרס (יוון), והם גם אלו שהעבירו לרוכבים הדרכה על כמה מעקרונות הבסיס של רכיבה נכונה במסלול; טעימה קטנה ממה שקורה "במגרש של הגדולים". קטנה, שכן ההדרכה ארכה כ-4 שעות, ובאין כיום בישראל מסלול חוקי גדול יותר, היא התקיימה במסלול הקארטינג שבמתחם. אך אל תטעו בעניין הזה – ככל שהמסלול קטן יותר, כך הוא הופך לטכני יותר ודורש רכיבה חלקה, מדויקת ומלוטשת יותר.

האספלט, שעוד היה רטוב בשעות הבוקר המוקדמות, הספיק להתייבש כליל בדיוק בזמן כדי לאפשר לרוכבים לעלות לאימון ולבצע את התרגילים שקיבלו מצוות ההדרכה על משטח יבש ובעל אחיזה טובה. הרוכבים נחלקו ל-3 קבוצות שעלו כל אחת בתורה, בזמן שהמדריכים עומדים מהצד, בוחנים, קוראים, מתקנים ושולחים את הרוכבים חזרה ליישם.

ימי מסלול שכאלו הם לא רק כיף אלא אימונים של ממש, כאלו שנועדו לשפר ולשמר את טכניקת הרכיבה שלנו כרוכבים, שאם לא כן היא הולכת ודועכת עם הזמן, מהר מכפי שאנו נוטים לחשוב. עם העלייה למסלול, בו ביקרתי רק לפני מספר שבועות, יכולתי להרגיש שכבר הספקתי לצבור 'חלודה' חדשה, שהלכה והוסרה במהלך היום. ואולם עם כל הקפה שעברה התוצאות החלו להשתפר, וככל שהיום התקדם כך הרכיבה הפכה למהירה וחלקה יותר, אך חשוב מכך – בסוף היום חזרנו הביתה מעט יותר מאומנים ומיומנים משהגענו כמה שעות קודם לכן.

תראו כמה יופי יש בגלריה!

הכותב היה אורח של HM מוטורס, יבואנית MV אגוסטה לישראל.

אודות נמרוד ארמן

מכור לריח של צמיגים חרוכים ואספלט טרי, מחייך בקסדה למראה השלט "זהירות סיבובים מסוכנים לפניך!". אם היה יכול היה גר במסלול מרוצים ומקבל לחשבון הבנק צמיגי סליקס כמשכורת.

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן