דף הבית / חדשות / דוקאטי ובאוטיסטה ממשיכים ברצף המושלם בסופרבייק
Panigale-V4R-Bautista-002

דוקאטי ובאוטיסטה ממשיכים ברצף המושלם בסופרבייק

באוטיסטה מוסיף עוד צמד ניצחונות וכמה שיאים לטור האישי שלו, ובדוקאטי ממשיכים לפרוע את הצ'קים שכתבו לפני פתיחת העונה עם חשיפת הפניגאלה V4R; בינתיים 11 מ-11

מזג האוויר ההפכפך שמאפיין את הולנד בתקופה הזאת הוכיח את עצמו שוב בסוף שבוע המרוצים באסן. רוחות וגשמים גרמו לדחיות חוזרות ונשנות של המרוץ הראשון ולבסוף הביאו לביטולו. המועד החדש נקבע ליום ראשון, כך ששני המרוצים התקיימו באותו היום, והסופרפול (מתקיים ביום המרוצים השני ומכיל 10 הקפות) בוטל לגמרי.

גילינו כבר בכותרת: על אף 'ההגבלות' שהטילו על מנוע הפניגאלה V4, באוטיסטה שמר על הרצף המושלם מתחילת העונה, וציין לא רק את ניצחונה הראשון של דוקאטי באסן מאז 2012, אלא גם את הרוכב הראשון מאז תחילת האליפות שקובע רצף ניצחונות של 11 מרוצים – שהם 4 סבבים מלאים.

באוטיסטה ודוקאטי - בליץ מדהים של 11 מ-11
באוטיסטה ודוקאטי – בליץ מדהים של 11 מ-11

ומה במקום השני? שוב ג'ונתן ראיי על הקוואסאקי. מרוץ טוב מאוד שלו הביא אותו (שוב) למקום השני, לפני מייקל ואן דר מארק המקומי על-גבי הימאהה. במרוץ השני היוצרות התהפכו והוא סיים שלישי – רק 28 מאיות מאחורי ואן דר מארק.

יש עכשיו הפסקה ארוכה בת חודש עד לסבב הבא באימולה, איטליה. קשה לראות איך שאר הקבוצות יצליחו למצוא את המהירות הנחוצה לנצח את דוקאטי במסלולם הביתי.

תקציר המקצה הראשון:

https://www.youtube.com/watch?v=Hw_bHcXU61A

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן