דף הבית / חדשות / האי מאן: בימוטה ו-MV אגוסטה ישתתפו
בימוטה באי מאן 2015

האי מאן: בימוטה ו-MV אגוסטה ישתתפו

MV אגוסטה אי מאן 2015ההכנות למרוץ המפורסם באי מאן בעיצומן, והודעות על רשימת המשתתפים והקבוצות שייקחו חלק במרוץ השנה ממשיכות לזרום. כעת אנו מתבשרים כי שתי יצרניות איטלקיות יקבלו ייצוג במרוץ – בימוטה ו-MV אגוסטה.

מרוץ הרחוב באי מאן יראה השנה גם את שתי היצרניות האיטלקיות בימוטה ו-MV אגוסטה. במקרה של MV, קבוצת המפשייר MV אגוסטה תיקח חלק במרוץ הסופרפסורט עם ה-F3, כשעל המושב לא אחר מאשר המנצח שמונה פעמים – איאן האטשינסון. החברה נחשבת לאחת מהחברות המובילות באי, עם 34 ניצחונות ו-61 פודיומים, אלא שאלו היו בין השנים 1952 ו-1972. האם האטשי יצליח להחזיר עטרה ליושנה? נראה בחודש יוני. בכל מקרה, אין ספק שמדובר בכלי תחרותי מאוד שעושה חיל באליפות העולם בסופרספורט.

אצל בימוטה הסיפור קצת שונה. לחברה אמנם יש כלי תחרותי יחסית, ה-BB3 המונע על ידי מנוע הב.מ.וו S1000RR, אך כיוון שלא עמדה בתקנות ההומולוגציה של אליפות הסופרבייק העולמית, היא אינה מורשית להתחרות באליפות. כעת תתחרה היצרנית האיטלקית במספר אירועים מרכזיים של מרוצי רחוב  – במקאו שבסין, ב-North west 200 ובאולסטר GP, כשהדובדבן יהיה כמובן המרוץ באי מאן. הקבוצה תריץ שני רוכבים – בן ווילי, שיתפקד הן כרוכב והן כמנהל הקבוצה, וברנדון קרייטו האמריקאי.

אודות אייל פרדר

עשוי לעניין אותך

KTM-790-ADV-2024-Test-029

ק.ט.מ מודיעה על הרחבת תקופת האחריות מ-2024

בד.ל.ב מוטוספורט מודיעים על הרחבת תקופת האחריות לדגמי ק.ט.מ הגדולים החל מ-2024, ובמקרים מסוימים אף להכפלתה ל-4 שנים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן