דף הבית / חדשות / האם כך ייראה הסוזוקי ויסטרום החדש?
new vstrom

האם כך ייראה הסוזוקי ויסטרום החדש?

נחשפו תמונות ריגול של מה שנראה כגרסה מחודשת לאופנוע האדוונצ'ר הפופולרי או החייאה של גרסה מיתולוגית של סוזוקי

המגזין Car and Bike מפרסם תמונת 'ריגול' של גרסת מבחן למה שנראה כמו מחליף לסוזוקי ויסרום הוותיק, שמיועד ככל הנראה לצאת בשנת 2020. התמונה צולמה בעת מבחנים באיטליה.

האדוונצ'ר הגדול של סוזוקי הוצג בשנת 2002 עם מנוע וי-טווין בנפח 1,000 סמ"ק בתחילה, ולאחר עם דגם 650 סמ"ק מוצלח ופופולרי. דגם מחודש ועדכני הוצג בשנת 2014 והוסיף לסל גם גרסת 250 סמ"ק. מהתבוננות בתמונות ניתן להבחין שמדובר על גרסה מוטת כביש עם גלגלי 19″ מקדימה ו-17″ מאחור, וכן כנף קדמית נמוכה וחישוקים יצוקים. ניתן להניח שברוח התקופה הויסטרום יצויד בטכנולוגיה ואלקטרוניקה עדכנית.

השמועות בענף טוענות בתוקף שבסוזוקי מתכוונים להציג גרסה מוכוונת שטח יותר, בסגנון ההונדה אפריקה טווין, ואף להחיות את השם DR BIG האייקוני. השם מתחבר לאופנוע דו-שימושי עם מנוע הסינגל הגדול ביותר שהיה בשנות ה-90 – בנפח 800 סמ"ק. בסוזוקי יצרו אז דגם דו-שימושי (האדוונצ'ר של פעם) ברוח מרוצי הפריז-דקאר, שבהחלט היה עם יכולות מעבר לכביש. הגרסה החדשה – אם אכן תצא – סביר להניח שתונע עם מנוע הוי-טווין 1,000 (בניגוד כאמור למנוע סינגל בנפח 800 סמ"ק במקור) ועם גלגלי שפיצים בקוטר 21″ קדמי ו-"18 אחורי. אם כי ייתכן בהחלט שהדגם שבתמונת הריגול הוא אכן DR BIG, אשר יושב על פלטפורמת הוויסטרום 1000 ומקבל עיצוב חדש ברוח ה-BIG של פעם.

נמשיך לעדכן.

new vstrom

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן