דף הבית / חדשות / הארלי דיווידסון: האם הברונקס 975 ייגנז?
Model Year 21.25  Key Features Photography.

הארלי דיווידסון: האם הברונקס 975 ייגנז?

הברונקס 975 החדש של הארלי, שטרם זכה לראות אור יום, ככל הנראה ייגנז במסגרת הארגון מחדש של האמריקאים

תכנית ההבראה של הארלי דיווידסון ככל הנראה מציינת את הקורבן הראשון בשורת הדגמים שכבר לא תגיע לייצור – הברונקס 975.

במסגרת תכנית העבודה החדשה שהוצגה בחודש מאי האחרון, אשר נקראת 'החיווט מחדש' (The Rewire), דיברו בהארלי דיווידסון על דחיית הצגת הברונקס והפאן אמריקה, ואילו לגבי שאר החדשים תיערך חשיבה מחודשת אשר תתבסס על כמות המשאבים שהושקעו והמחויבות לספקים השונים. יוהאן זייטץ, המנכ"ל החדש, סבור שהארלי מיהרה בדרכה החדשה ואיבדה את אמון הלקוחות והעובדים שהביאו אותה עד כה, ולכן הכיוון הוא לחזור למקורות. בהארלי מתכננים להשקיע בסוכנויות, במועדוני הלקוחות, באביזרים הנלווים שמניבים רווח ובדגמי האופנועים הקלאסיים כדוגמת הסופטייל, הפאט בוי ודומיהם.

הארלי דיווידסון ברונקס 975 - ייגנז?
הארלי דיווידסון ברונקס 975 – ייגנז?

רשימת הדגמים העתידיים של הארלי כללה את ה-Café Racer ו-Flat Track – האחד על טהרת קפה-רייסר אשר מבוסס על דגם ה-XLCR משנות ה-70, ואילו הדגם השני, הפלאט טראק, מבוסס על ה-XR750 ומוסיף מערכת פליטה גבוהה וגלגל 19″ מלפנים. דגמים אלו היו אמורים לצאת במהלך שנת 2021 יחד עם דגם סטריטפייטר (ברונקס 975), אדוונצ'ר (פאן-אמריקה 1250), בייבי-הארלי 338אופנוע חשמלי וגם קטנוע חשמלי.

נכון להיום בהארלי הורידו מהאתר הרשמי שלהם את הברונקס 975, שהוצג בתערוכת מילאנו האחרונה. הברונקס עושה שימוש במנוע וי-טווין חדש מסדרת רבולושן-מקס, בנפח 975 סמ"ק מקורר נוזל, המפיק כ-116 כ"ס וכמעט 9.7 קג"מ. המנוע החדש הוא גורם נושא עומס מרכזי בשלדת הברונקס, כך שהמכלול צפוי להיות קשיח למדי, ויש מערכת בולמים שעושה רושם איכותית למדי – עם מזלג הפוך בשרני מלפנים ובולם אחורי בעל מיכל גז מאחור, כששני הצדדים מתכווננים באופן מלא. גם הבלמים איכותיים למדי, כשלראשונה בהארלי משתפים פעולה עם ברמבו ומציידים את הברונקס בקליפרים רדיאליים מונובלוק של החברה האיטלקית. הצמיגים, אגב, של מישלין, וגם זה שיתוף פעולה של הארלי שמתקיים בפעם הראשונה.

הברונקס תוכנן לפנות לקהל יעד ספורטיבי, דינמי וצעיר ולהגיע עם מערכת אלקטרוניקה מודרנית הכוללת מצבי ניהול מנוע ואופנוע, מערכת בקרת אחיזה מתקדמת, מערכת ABS להטיה, ושאר האלקטרוניקה המודרנית.

ככל הנראה – זה לא יקרה.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KTM-790-ADV-2024-Test-029

ק.ט.מ מודיעה על הרחבת תקופת האחריות מ-2024

בד.ל.ב מוטוספורט מודיעים על הרחבת תקופת האחריות לדגמי ק.ט.מ הגדולים החל מ-2024, ובמקרים מסוימים אף להכפלתה ל-4 שנים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן