דף הבית / חדשות / הארלי-דיווידסון: כל הפרטים על ה-LiveWire החשמלי
Outpost LiveWire NYC 2019

הארלי-דיווידסון: כל הפרטים על ה-LiveWire החשמלי

בהארלי-דיווידסון משחררים את הפרטים המלאים על האופנוע החשמלי היומרני והטכנולוגי שלהם

הרבה מילים נכתבו על האופנוע החשמלי הראשון של הארלי – ה-LiveWire, חלק מריכוז המאמצים של הארלי לשפר את המאזנים. תחילת השיווק סומנה על הרבע האחרון של 2019, אך עד כה הפרטים ששוחררו על-ידם היו כלליים, ללא נתונים טכניים.

הארלי-דיווידסון LiveWire - בקרוב אצלנו
הארלי-דיווידסון LiveWire – בקרוב אצלנו

מה שידענו עד כה היה על טווח הרכיבה, שעל-פי הארלי יספיק לכ-235 ק"מ בתוך העיר ו-150 ק"מ ברכיבה משולבת. טעינת הסוללה הריקה ל-100% תיקח שעה בלבד עם מטען מהיר או לילה שלם בחיבור ביתי. המנוע עצמו יהיה חזק מאוד, כשתאוצה ל-100 קמ"ש 3 שניות – בלי קלאץ' ובלי הילוכים, רק פול גז עד הסוף. המהירות המרבית תעמוד על כ-180 קמ"ש.

ה-LiveWire מצויד בחבילת אלקטרוניקה מכובדת מאוד. ראשית יש יחידת IMU למדידת אינרציה, ובהמשך ישיר יש בקרת אחיזה מתקדמת ומערכת ABS לפניות. אבל בנוסף, האופנוע החשמלי של הארלי-דיווידסון מציע אפשרויות חיבור ושליטה מתקדמות מאוד דרך מסך ה-TFT והאפליקציה הייעודית לסמארטפון. מעבר לשיחות, הודעות, שמיעת מוזיקה והוראות ניווט, האפליקציה גם תעדכן את הרוכב בנתוני הסוללה – כמו טווח רכיבה, אחוז קיבול נותר בסוללה, זמן טעינה וכו'. יחידת ה-GPS הפנימית של האופנוע גם תאפשר לרוכב לעקוב אחרי האופנוע במקרה שנגנב, וכן לתת לרוכב התראות כאלה ואחרות על נגיעה באופנוע.

הפרטים החדשים מדברים על מספרים. ההספק המרבי הוא 105 כ"ס ו-12 קג"מ. משקל האופנוע כ-250 ק"ג, סוללת האופנוע מסוג ליתיום עם 12.8V , 24Wh, 120A. שלדת ה-LiveWire עשויה מאלומיניום עם בולמי שוואה מלפנים ומאחור – SFF-BP 43 מ"מ מפנים ו-BFRC-lite מאחור – שניהם עם כיוונים מלאים. בהחלט מפרט מכובד.

טרם נמסר על מועד הגעה או מחירים בישראל.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

2 תגובות

  1. Avatar

    1. יש לכם כנראה טעות של פי 1000 בהספק הסוללה, kWh.
    2.גם מתח הסוללה נראה נמוך מאוד, יש אופניים שעובדות ב 90v…

  2. Avatar

    צריך להתרגל עכשיו לעובדה שנסיעה בתוך העיר נותנת יותר קילומטרים מאשר מחוצה לה, הפוך ממה שגדלנו עליו

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן