דף הבית / חדשות / הבימוטה KB4 החדש נתפס במצלמה
003-1

הבימוטה KB4 החדש נתפס במצלמה

תמונות ריגול חושפות גרסה כמעט מוכנה לייצור של הבימוטה KB4 החדש; הדגם השני המשותף לבימוטה וקוואסאקי

ה-KB4, הדגם השני המשותף של בימוטה וקוואסאקי, נתפס בתחנת דלק בזמן רכיבת מבחן ונראה כבר מוכן לייצור.

בימוטה פרסמו לפני מספר ימים תמונות טיזר מטושטשות של הבימוטה KB4, ובטח לא שיערו לעצמם שצלם 'ריגול' כמו של פעם יארוב לרוכב הניסוי בתחנת הדלק. תמונות אלו פורסמו באתר היפני Young Machine והן מראות את האופנוע – ללא גרפיקה כמובן, אך גם ללא הסוואה – בעצירת תדלוק. לפי התמונות ניתן להתרשם מגודלו הקטן יחסית, נאמן לגישת בימוטה של אופנוע בממדים של 600 וביצועים של 1000.

ה-KB4 החדש יקבל את המנוע של הנינג'ה 1000SX עם 4 צילינדרים בשורה בנפח 1,043 סמ"ק, 142 כ"ס ומצערות חשמליות. בנוסף יהיו מערכת בקרת אחיזה חדשה, 3 מצבי רכיבה, אפשרות להתאמה אישית, וקוויקשיפטר לשני הכיוונים. את השלדה תספק בימוטה, כשבדגם הזה אנו רואים בבירור מזלג קדמי הפוך קונבנציונלי, בניגוד לזרוע הקדמית בטזי.

בבימוטה, כאמור, שואפים ליצור אופנוע קומפקטי בממדים בשילוב עם מנוע גדול – מעין ממשיך רוחני לבימוטה KB1 מסוף שנות ה-70 שנשא את מנוע הקוואסאקי Z1000. מערכת הבולמים תהיה של אוהלינס בשתי קונפיגורציות, דבר שמרמז על דגם 'פשוט' יותר ודגם מצויד יותר: האחד עם כוונון עומס ידני והשני עם מערכת סמי-אקטיבית חשמלית.

001-3

004-1

002-2

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן