ה-KB4, הדגם השני המשותף של בימוטה וקוואסאקי, נתפס בתחנת דלק בזמן רכיבת מבחן ונראה כבר מוכן לייצור.
בימוטה פרסמו לפני מספר ימים תמונות טיזר מטושטשות של הבימוטה KB4, ובטח לא שיערו לעצמם שצלם 'ריגול' כמו של פעם יארוב לרוכב הניסוי בתחנת הדלק. תמונות אלו פורסמו באתר היפני Young Machine והן מראות את האופנוע – ללא גרפיקה כמובן, אך גם ללא הסוואה – בעצירת תדלוק. לפי התמונות ניתן להתרשם מגודלו הקטן יחסית, נאמן לגישת בימוטה של אופנוע בממדים של 600 וביצועים של 1000.
ה-KB4 החדש יקבל את המנוע של הנינג'ה 1000SX עם 4 צילינדרים בשורה בנפח 1,043 סמ"ק, 142 כ"ס ומצערות חשמליות. בנוסף יהיו מערכת בקרת אחיזה חדשה, 3 מצבי רכיבה, אפשרות להתאמה אישית, וקוויקשיפטר לשני הכיוונים. את השלדה תספק בימוטה, כשבדגם הזה אנו רואים בבירור מזלג קדמי הפוך קונבנציונלי, בניגוד לזרוע הקדמית בטזי.
בבימוטה, כאמור, שואפים ליצור אופנוע קומפקטי בממדים בשילוב עם מנוע גדול – מעין ממשיך רוחני לבימוטה KB1 מסוף שנות ה-70 שנשא את מנוע הקוואסאקי Z1000. מערכת הבולמים תהיה של אוהלינס בשתי קונפיגורציות, דבר שמרמז על דגם 'פשוט' יותר ודגם מצויד יותר: האחד עם כוונון עומס ידני והשני עם מערכת סמי-אקטיבית חשמלית.