דף הבית / חדשות / הונדה: הסופר קאב 125 לייצור עוד השנה
HONDA SUPER CUB C125

הונדה: הסופר קאב 125 לייצור עוד השנה

הונדה מכריזה על תחילת הייצור של הסופר קאב 125 כבר בסתיו הקרוב - עם מנוע 125 סמ"ק, גיר חצי-אוטומטי, והרבה אלקטרוניקה

ההונדה סופר קאב, על כל דגמיו לאורך השנים, הוא הכלי הדו-גלגלי הנמכר ביותר בכל הזמנים. יותר מ-100 מיליון יחידות מהדגם האייקוני נמכרו מאז יצאו לשווקים הסופר קאב 100 והסופר קאב 50 בשנת 1958, כשבשנת 2005 הגיעו בהונדה לציון הדרך של 50 מיליון יחידות.

הסופר קאב 125 החדש - בתערוכת פריז
הסופר קאב 125 החדש – בתערוכת פריז

כעת, במסגרת חגיגות ה-60 שנה לסופר קאב המקורי, משחררים בהונדה גרסת 125 סמ"ק חדשה בשם הצפוי סופר קאב 125. המנוע, 4 פעימות בנפח 125 סמ"ק, מוזרק דלק ועומד בתקנות זיהום האוויר העדכניות, מפיק כ-10 כ"ס וקצת יותר מ-1 קג"מ. לפי ההצהרה של הונדה, במצב החסכוני שלו המנוע הזה שורף ליטר בודד של דלק על 66.7 ק"מ (!). אל המנוע משודכת תיבת הילוכים חצי-אוטומטית בת 4 מהירויות.

השלדה חדשה לחלוטין עם מבנה של קאב קלאסי, אך העיצוב מודרני יותר ברוח הזמן. עם גלגלים גדולים, מתלים ארוכי מהלך ומשקל מלא של 109 ק"ג, הסופר קאב 125 צפוי לעבור בערך בכל מקום. יש גם תוספות אלקטרוניות ברוח התקופה כמו פנסי LED היקפיים ומפתח קרבה KEYLESS.

ההונדה סופר קאב 125 יגיע לשווקים, ובכלל זה האירופאי והישראלי, כבר בסתיו הקרוב. מחיר טרם נמסר.

HONDA SUPER CUB C125

HONDA SUPER CUB C12

HONDA SUPER CUB C125

HONDA SUPER CUB C125

HONDA SUPER CUB C125

HONDA SUPER CUB C125

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

8 תגובות

  1. Avatar

    עיצוב יפה אבל לא הכי פקרטי, אין מקום לקסדה אלא אם כן שמים ארגז.
    וגם אין מקום למורכב

    • Avatar

      העיצוב? איזה עיצוב, זה הקאב הקלסי מ 1958 עם נגיעות של טכנולוגיה בת זמננו(עניין הלדים וכו…). הקאב תמיד הצטיין בשימושיות גבוהה, והעיצוב שלו היה מישני לחלוטין. סוס עבודה. לימים, וזה בולט בדגם היפיפה הנוכחי, מה שקלסי, נהיה גם יפה, אפילו מהמם! לגבי הכיסא, ניתן להחליף את הסבל האחורי במושב לנוסע נוסף(למורכב), בישראל הקרטלית התוספת הזאת תהיה במחיר של מליון ש"ח… פחחח. לגבי הקסדה, לידיעתך, ברוב הקטנועים שמוכר הקרטל מטרו מוטור ושות', קשה עד בלתי אפשרי להכניס לארגז "הענק" שלהם קסדות שלמות בלי שיינזקו(ולפעמים תא ה"מטען" כלל לא נסגר עליהן). הקטנועים באים מהמזרח, שם הקסדות ברובן קטנות יותר. אף אופנוען רציני לא משאיר קסדה יקרה בתאים מסוג זה(שהם נפרצים בסופר קלילות). בקאב(ובהרבה אופנועים אחרים) יש אפשרות לקשור קסדה כשהיא תלויה מבחוץ, וזה מאוד שימושי ונוח(כאשר מדובר בקסדות גנריות וזולות). באופנוע יש וו מיוחד שניתן לנעול בו את טבעת המתכת שנמצאת בכל קסדה, טבעת שתפורה לרצועה של הקסדה בדיוק למטרה הזאת. ארגז זה הכי לא שימושי שיש, אבל בישראל דוחפים את זה ללקוחות כמו לחמניות. תיק גב, שנקשר עם רצועות לסבל, או שנמצא על הגב, זה הכי שימושי. לקניה גדולה בסופר לוקחים תיק גדול. גם שק שינה ואוהל לא יכנסו לתא מטען שמתחת לכיסא, גם לא לארגז חיצוני. שלא לדבר על הובלות גדולות, כגון הובלת מקרר, שם הארגז החיצוני פשוט חוסם כל דרך לקשירה של המטען החורג. לרוב אני לוקח את הקסדה איתי, ואם צריך אני קושר אותה לאופנוע עם הטבעת המיוחדת(לדוגמה: בכניסה לבית המשפט, כי אסור להכניס קסדות לבית המשפט).
      הקאב(מר' הונדה) המציא את הסגמנט הפרקטי. הקאב הוא אלוף האלופים בפרקטיקה, הוא תוכנן להיות 100% פרקטי, לאורך 60 שנה הוא נשאר נאמן לסגמנט הפרקטי, וכזה הוא גם היום. לא לחינם הוא האופנוע הנמכר ביותר בכל הזמנים, כולל ימנו אנו(למרות שחלפו 60 שנה)., ורק בישראל לא מייבאים אותו, כי לחזירים בקרטל האופנועים לא מתאים שנרכב על אופנוע ירוק (60 ק"מ לליטר), וזול, עם אפס הוצאות אחזקה.

      • Avatar
        סיטיבלייד 125

        כבר ניסו להביא לארץ דגמים דומים: קיוואי טרגט,ניפוניה בריו, הונדה אינובה אבל אף אחד לא התלהב מהפרקטיות, אז מי האשם כאן ?

  2. Avatar

    יאללה… שיגיע כבר לארץ… נראה אחלה

    • Avatar

      איתן תרגיע, עוד לא שמעת כמה האופנוע הנפלא, העממי, והחינמי הזה יעלה בארץ הקומבינה.

  3. Avatar

    פולגז אתם לא מעודכנים! הייצור שלו נמצא בשיאו בימים אלו ממש. דוגמאות ממנו כבר נשלחו לפני מספר חודשים לסוכנויות דגל בעולם(ישראל היא לא סוכנות דגל של שום מותג אופנועים). השיווק של הקאב החגיגי מתחיל באזור פברואר 2019. עד היום הונדה אופנועים ישראל לא ציצה בנושא, ואף לא ציוץ קטנטן, אז כנראה שלא נזכה לראות אותו בישראל, לא ביג דיל בהתחשב במחיר הקרטלי שהם היו מצמידים לו. מחיר יעד בארצות הברית: 3,600$. יחי קרטל האופנועים הישראלי לנצח נצחים!

  4. Avatar

    כקטנוע עירוני הסופר קאב מצוין והונדה תרויח גם מזה. ביוון יש אלפים מהדגם הישן. אני קונה כשיגיע

  5. Avatar

    מישהו יודע אם הגיעו הונדה קאב לארץ או מתי יגיעו

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן