דף הבית / חדשות / הונדה: ה-SH300i מקבל בקרת אחיזה
2019 SH300i

הונדה: ה-SH300i מקבל בקרת אחיזה

הונדה משדרגת את ה-SH300i ל-2019 ומוסיפה מערכת בקרת אחיזה ומפתח קרבה גם לארגז האחורי

ההונדה SH300i הוא אחד הכלים הפופולריים באירופה. במדינות כמו איטליה, שבה קטנועי גלגלים גדולים נמכרים היטב באופן מסורתי, ה-SH300i מככב בראש טבלאות המכירות כבר שנים ארוכות. אצלנו בישראל קטנועי גלגלים גדולים הרבה פחות נפוצים, וחבל, שכן יתרונותיהם הדינמיים וכפועל יוצא הבטיחות האקטיבית גדולים לאין ערוך על-פני קטנועים עם גלגלי "14 או "13.

את ההונדה SH300i בחנו כאן בפול גז בשנה שעברה, וכעת הדגם החדש מקבל שדרוג: בהונדה מוסיפים ל-SH300i מערכת בקרת אחיזה (HSTC – ר"ת Honda Selectable Torque Control), שתפחית מומנט מהגלגל האחורי בעת החלקתו ותמנע את ההחלקה. מערכת כזו הפכה לסטנדרטית באופנועים גדולים בשנים האחרונות, וכעת היא עוברת בהדרגה גם לקטנועי איכות. ב-SH300i, אגב, המערכת ניתנת לניתוק בלחיצת כפתור.

פרט לבקרת האחיזה, בהונדה מרחיבים את השימוש במפתח הקרבה, וכעת הוא שולט לא רק על מתג ההצתה, אלא גם על הארגז המקורי בנפח 35 ל' שנמכר כמוצר אופציונלי.

אנחנו מאוד אוהבים את ה-SH300i, ומקווים שהצרכן הישראלי יבין את יתרונותיהם הגדולים של קטנועים עם גלגלי "16.

בקרת אחיזה עם כפתור ניתוק על הכידון
בקרת אחיזה עם כפתור ניתוק על הכידון
וגם נעילה עם מפתח קרבה לארגז האחורי
וגם נעילה עם מפתח קרבה לארגז האחורי

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן