דף הבית / חדשות / הקסדה החכמה של Tali Connected
helmet-1

הקסדה החכמה של Tali Connected

הסטארט-אפ Tali Connected מציג את הדור הבא של הקסדות - שתורמות גם לבטיחות, גם לנראות וגם לנוחות המשתמש

Tali Connected מציגה פתרון מעניין שמנסה לקדם את הנראות בעזרת תאורה ייעודית, וכן את הבטיחות והנוחות של הרוכב דרך הקסדה. 

חברת סטארט-אפ צרפתית בשם Tali Connected פיתחה קסדה 'חכמה', שמכילה אלמנטים לשירות ובטיחות הרוכב. זה מתחיל במערכת בלוטות' מובנית, בעלת פיקוד קולי, המאפשרת לנהל את כל אביזרי השליטה, הניווט והשמע בטלפון. בנוסף, המערכת תאפשר שיחות חירום ואיתור GPS במידה וזוהתה תאונה של הרוכב. איכון ה-GPS יתאפשר דרך אפליקציה ייעודית במידה והקסדה תיעלם או תיגנב. כמו כן, למשקף יש אפשרות לשנות את הכהות בהתאם לאור בחוץ.

הפיצ'ר המעניין ביותר נועד לשפר את הנראות והראות של הרוכב והאופנוע. בחלקה הקדמי של הקסדה יש תאורת LED קדמית ובחלקה האחורי יש תאורת LED אדומה, אור בלם ומאותתים – כששני האחרונים מסונכרנים דרך תקשורת הבלוטות' לתאורת האופנוע.

כל אלמנט שיכול להגביר את בטיחות הרוכב ולהשפיע על העלייה המדאיגה בתאונות הדרכים יתקבל בברכה. החברה הצרפתית, שהציגה את הקסדה בתערוכת הפיתוחים השבוע בלאס וגאס, צופה שפיתוח הקסדה יסתיים במהלך 2020. המחיר המשוער כרגע הוא בסביבות ה-1,200$.

כבר ראינו בעבר יוזמות שונות ומשונות לקסדות הייטק טכנולוגיות (ראו קישורים בסוף הידיעה) – פרויקטים שרובם התחילו בקול תרועה רמה והסתיימו בקול ענות חלושה. מה יהיה עתידה של Tali? ובכן, נמשיך לעדכן.

לאתר Tali Connected – לחצו על הקישור.

motorcycle

 

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן