דף הבית / חדשות / הקפה רייסר של בימוטה – על בסיס הטזי
Bimota-Tesi-3D-RaceCafe-02

הקפה רייסר של בימוטה – על בסיס הטזי

בימוטה מציגה במילאנו שני דגמים - קפה רייסר על בסיס הטזי, וסטריטפייטר חדש עם מנוע הדיאבל

בימוטה, שבקרוב תגיע ארצה על ידי ליגל יבואני דוקאטי, מציגה במילאנו שני דגמים מעניינים. הראשון הוא גרסת קפה רייסר לטזי, והשני הוא האימפרטו – סטריטפייטר חדש עם מנוע הטסטהסטרטה 11 מעלות DS שנלקח מהדוקאטי דיאבל.

הטזי SD קפה רייסר הוא גרסה חדשה לטזי 3D בעל המתלה הקדמי הלא קונבנציונלי, והוא בעיקר תרגיל בעיצוב – כך צריך להיראות קפה רייסר מודרני על פי בימוטה, ולמען האמת אנחנו מאוד אוהבים את המראה העתידני הלא שגרתי הזה. הפלטפורמה היא לחלוטין טזי 3D, עם השלדה שעשויה מאלומיניום מכורסם בשילוב צינורות פלדה, מנוע קירור האוויר בנפח 803 סמ"ק שנלקח מהדוקאטי מונסטר 796 / סקרמבלר, בולמי האוהלינס, וכמובן המתלה הקדמי הלא-קונבנציונלי עם ההיגוי בנאבה. אפשר להסתכל על האופנוע הזה שעות ולהתפעל מהפרטים הקטנים. פיסול במתכת.

Bimota-Tesi-3D-RaceCafe-02

המתלה הלא קונבנציונלי של הטזי 3D
המתלה הלא קונבנציונלי של הטזי 3D

הדגם השני שמציגה בימוטה הוא האימפרטו (Imperto) – סטריטפייטר שעושה שימוש במנוע הטסטהסטרטה 11 מעלות DS שנלקח מהדיאבל, ושמפיק 162 כ"ס וערימות של מומנט. השלדה משלבת מסבך משולשי פלדת כרומולי עם פלטת אלומיניום, הבולמים של אוהלינס, הבלמים רדיאליים של ברמבו, והמראה – מיליון דולר. עוד אופנוע שאפשר להתבונן עליו שעות, וחבל שבימוטה שחררה רק תמונה אחת של האופנוע כולו.

אימפרטו - אחד הסקסיים!
אימפרטו – אחד הסקסיים!

עוד חדש מבימוטה – אופציה לסופרצ'רג'ר לדגמים העושים שימוש במנוע הטסטהסטרטה 11 מעלות DS. הראשון שיקבל את האופציה הזו הוא האימפרטו, והסופרצ'רג'ר עשוי להעלות את ההספק לכ-190 כ"ס, וכמובן לעבות משמעותית את רצועת המומנט. רק המחשבה על המנוע הזה עם סופרצ'רג'ר מגרה אותנו. ואם זה לא מספיק, אז את שלדת הפלדה והזרוע האחורית ניתן להחליף לכאלו העשויות קרבון. אקזוטיקה מגה-סקסית!

טסטהסטרטה 11 מעלות DS עם סופרצ'ארג'ר. יאמי!
טסטהסטרטה 11 מעלות DS עם סופרצ'ארג'ר. יאמי!
כאן זה עם שלדת קרבון
כאן זה עם שלדת קרבון

 

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

KTM-790-ADV-2024-Test-029

ק.ט.מ מודיעה על הרחבת תקופת האחריות מ-2024

בד.ל.ב מוטוספורט מודיעים על הרחבת תקופת האחריות לדגמי ק.ט.מ הגדולים החל מ-2024, ובמקרים מסוימים אף להכפלתה ל-4 שנים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן