דף הבית / חדשות / השקה מקומית: אופנועי אינדיאן בישראל
INDIAN ISRAEL PRESS LAUNCHING EVENT

השקה מקומית: אופנועי אינדיאן בישראל

ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את אולם התצוגה החדש של אינדיאן במעין שורק, וחושפת את דגמי הצ'יף - הקרוזרים הגדולים והיוקרתיים

צילום: רונן טופלברג

ביום רביעי השיקה ד.ל.ב מוטורספורט, יבואנית ק.ט.מ ופולאריס לישראל, את אולם התצוגה החדש שכולו מוקדש למותגים האמריקאים שאותם היא מייבאת לישראל, כשאל מותג פולאריס הוותיק בארצנו מתווסף כעת מותג האופנועים המוכר 'אינדיאן', השייך בעצמו לחברת פולאריס.

אולם התצוגה החדש של אינדיאן במעין שורק
אולם התצוגה החדש של אינדיאן במעין שורק

אחרי אירוע החשיפה הראשונית בנמל אשדוד לפני כחודשיים ומסירת המשלוח הראשון של דגמי הסקאוט ללקוחות, כעת הוצגו שלל הדגמים המיובאים על ידי היבואן, על גרסאותיהם השונות, ובראשם דגמי הצ'יף הגדולים והיוקרתיים.

בדברים שנשא במהלך האירוע משה ראובני, מנכ"ל מוטורספורט, הודגש כי המטרה המרכזית של החברה בהבאתם של האופנועים הללו ארצה היא לספק לרוכשים חוויית רכיבה אחרת, כזו שבמהותה היא לשם ההנאה שברכיבה. בין היתר נשאו דברים גם יו"ר קבוצת לובינסקי, דורי מנור, ומנהל מותג אינדיאן בישראל, זיו אופנהיים. כמו כן אמרו גורמים בחברה במהלך האירוע כי אין היבואן רואה באופנועי הארלי דיווידסון כמתחרים אלא כשותפים לאותה חוויה ולאותה הדרך.

הבאת המותג לישראל היא בעלת חשיבות רבה עבור יבואן המקומי, הן בכניסה לפלח שוק ייחודי למדי, שעל אף שאין הוא מהמובילים במכירות בענף הוא נחשב למעין סמל ססטוס, והן בחיזוק היחסים עם היצרן האמריקאי, שעל פי החברה היה שותף במהלך הבאת המותג החדש לארץ.

לא רק אופנועים - גם אביזרים וציוד נלווה
לא רק אופנועים – גם אביזרים וציוד נלווה

הקמת אולם התצוגה החדש והמושקע במרכז העסקים 'שורק', אולם שבקומה התחתונה שלו מוקדש כולו לאופנועי אינדיאן, לרבות חנות אביזרים של המותג, ואילו בעליונה ניתן למצוא כלים של פולאריס, מהווה הצהרת כוונות ברורה של היבואן לגבי המותג החדש, כמו גם הבאתם של כלל היצע הדגמים הקיימים לישראל. בהמשך יוקם אולם תצוגה נוסף, קטן יותר, במתחם החברה שברחוב שוקן בתל אביב, בסמוך לזה של דגמי ק.ט.מ.

אחרי שכבר רכבנו על דגם ה'סקאוט' וסיפרנו לכם על היותו אופנוע מודרני באריזה קלאסית, נוסיף רק בקצרה שבדגמים היקרים והיוקרתיים יותר הדבר מורגש כבר מהמבט הראשון בלוח השעונים הקלאסי-מודרני שמשלב בין שעוני מחוגים 'אנאלוגיים' לבין מסך LCD ענק ומערכת שמע עוצמתית.

רשימת הדגמים המלאה ומחירים

מידסייז

  • סקאוט סיקסטי – 85,900 ש"ח
  • סקאוט – החל מ-99,900 ש"ח

קרוזר

  • צ'יף דארק הורס – החל מ-155,900 ש"ח
  • צ'יף קלאסיק – החל מ-167,900 ש"ח

באגר

  • צ'יף וינטאג' – החל מ-187,900 ש"ח
  • ספרינגפילד – החל מ-192,900 ש"ח
  • צ'יפטיין דארק הורס – 198,900 ש"ח
  • צ'יפטיין – החל מ-214,900 ש"ח

טורינג

  • רואד מסטר – החל מ-238,900 ש"ח
  • רואד מסטר קלאסיק – 238,900 ש"ח

אודות נמרוד ארמן

מכור לריח של צמיגים חרוכים ואספלט טרי, מחייך בקסדה למראה השלט "זהירות סיבובים מסוכנים לפניך!". אם היה יכול היה גר במסלול מרוצים ומקבל לחשבון הבנק צמיגי סליקס כמשכורת.

עשוי לעניין אותך

Voge 300 Rally Action

מודעה: מוטו 24 מחפשת רוכבי שטח חובבים ואמיצים

במוטו 24 מציעים מספר מסגרות לרוכבים חובבים המעוניינים להתמקצע על ווג 300 ראלי החדש - אדוונצ'ר קטן עם יכולות שטח גבוהות

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן