דף הבית / חדשות / ה-LiveWire החשמלי של… הארלי-דיווידסון
Harley-Davidson-LiveWire-003

ה-LiveWire החשמלי של… הארלי-דיווידסון

הארלי-דיווידסון עושה גם היא את הצעד ומציגה אופנוע חשמלי; כרגע אבטיפוס בלבד, אבל ירד לייצור כבר בסוף השנה

אם חברה שמרנית ומסורתית כמו הארלי-דיווידסון חושפת אופנוע חשמלי, זה מעיד יותר מכל אל הכיוון (הידוע) שאליו אנחנו הולכים. הארלי חשפה במילאנו את האבטיפוס של האופנוע החשמלי שלה – ה-LiveWire.

תהליך הפיתוח של ה-LiveWire היה ידוע, כשבהארלי הכריזו מספר פעמים בעבר שהם עובדים על אופנוע חשמלי ותמונות של גרסאות קונספט כאלו ואחרות גם הגיעו לרשת. כעת חושפת החברה אבטיפוס סופי, מוכן לייצור, כשגרסת הייצור תהיה דומה מאוד על זהה לאופנוע שהוצג.

את הפרטים החשובים ביותר כשזה נוגע לאופנוע חשמלי – כוח מנוע, קיבול סוללה, טווח רכיבה ומחיר – בהארלי עדיין לא חושפים, אולם הם מבטיחים שהוא יהיה חזק ודינמי.

מה אנחנו כן יודעים? ובכן, שהפיקוד האלקטרוני יהיה מתוחכם מאוד ויכלול לא פחות מ-7 מצבי ניהול מנוע שונים, וכן מערכת ABS מתקדמת ומערכת בקרת אחיזה. יש גם פנסי LED היקפיים ומסך TFT צבעוני וגדול, סביר להניח עם קישורית לטלפון הנייד. ממש הארלי ניו-אייג'.

הארלי-דיווידסון LiveWire
הארלי-דיווידסון LiveWire

ה-LiveWire גם צפוי להיות ספורטיבי למדי, ומעידים על כך בולמי השוואה הבשרניים והמתכווננים, וכן בלמי הברמבו המסיביים עם הקליפרים הרדיאליים.

ההארלי-דיווידסון LiveWire יגיע כמובן ללא קלאץ' וללא תיבת הילוכים, וזה יהיה ההארלי השקט ביותר אי-פעם. אנחנו חייבים לציין שיש דיסוננס מאוד גדול במשפט הזה, וגם לנו הוא קשה לעיכול.

ה-LiveWire ירד לייצור בסוף שנת 2019 כדגם 2020, אולם לקוחות המעוניינים באופנוע יוכלו לפתוח הזמנה באתר של הארלי-דיווידסון החל מינואר 2019.

בהארלי-דיווידסון מציינים שה-LiveWire הוא רק סנונית ראשונה, וכי אחריו יוצג ליין דגמים חשמלי מלא, במגוון סגמנטים. תקופה חדשה בפתח.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

תגובה אחת

  1. Avatar

    לא עושה את הסאונד של הארלי, זה לא הארלי
    אני לא מכיר אופנוען אחד שיקנה אופנוע חשמלי

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן