דף הבית / חדשות / ווייד יאנג בדרך ארצה
R4R-Billy-Bolt-026

ווייד יאנג בדרך ארצה

יעביר ימי רכיבה והדרכת אנדורו ואקסטרים-אנדורו במסגרת הפעילויות של קבוצת Riders For Riders

ווייד יאנג, רוכב האנדורו בן ה-22, יגיע בשבוע הבא ארצה על-מנת ליטול חלק בסדרת ימי הדרכה ורכיבת אקסטרים-אנדורו בהפקה של קבוצת Riders For Riders.

הסדרה תתקיים החל מ-12 בדצמבר ועד 18 בדצמבר, והיא תכלול הדרכות אנדורו לילדים, הדרכות אנדורו ואקסטרים-אנדורו לבוגרים, וכן שני ימי טיול אנדורו שיכללו בין היתר הדרכה וטיפים למעבר מכשולים מזדמנים.

הסדרה הזו היא חלק מרצף מרשים של רוכבים בקנה מידה עולמי שהגיעו ויגיעו ארצה לאירועים של Riders For Riders. כך למשל, רק לפני חודשיים ביקר כאן בילי בולט, רוכב רשמי של הוסקוורנה, וקיים סדרה דומה של הדרכות רכיבה וימי טיול אנדורו, ואל הפעילויות הצטרפו נותני חסות רבים כמו למשל עופר-אבניר, יבואנית הוסקוורנה לישראל, וכן אבזריון, שחילקה למשתתפים תלושי הנחה לקנייה ברשת וכן הגרילה צמיגים ואביזרים נוספים. תמונות מימי ההדרכה של בילי בולט תוכלו לראות בגלריה של אלי שמר בתחתית הכתבה.

ווייד יאנג, רוכב רשמי של שרקו, נולד ב-1996 (בן 22 בלבד), ולעומת רוב רוכבי האקסטרים-אנדורו שגדלו בטריאל והביאו את המיומנות הטכנית הגבוהה לאקסטרים-אנדורו, יאנג גדל דווקא באנדורו הקלאסי ופיתח בהמשך את המיומנויות הדרושות לאקסטרים-אנדורו. הוא נחשב לכישרון רכיבה ענק, והוא הרוכב הצעיר ביותר שניצח ברומניאקס, ברוף-אוף-אפריקה וב-111 מגהוואט.

חברי קבוצת Riders For Riders לא עוצרים כאן, ואחרי ווייד יאנג צפויים להגיע ארצה גם קודי ווב בסוף ינואר אל תחילת פברואר, וכן מנואל לטנביכלר חודש לאחר מכן. בעבר הלא רחוק ביקרו פה במתכונן דומה טים קולמן, ג'וני ווקר, מריו רומן ולי וולטרס.

לפרטים נוספים בקרו בעמוד הפייסבוק של Riders For Riders.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן