דף הבית / חדשות / חדש בארץ: דוקאטי סקרמבלר אייקון דארק
Ducati-Scrambler-Dark-010

חדש בארץ: דוקאטי סקרמבלר אייקון דארק

גרסת ה'דארק' הנקייה והזולה של הדוקאטי סקרמבלר אייקון 800 הגיעה ארצה במחיר תחרותי של 59,803 ש"ח

ליגל, יבואנית דוקאטי לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של הסקרמבלר אייקון דארק – הגרסה הנקייה והמופשטת של הסקרמבלר אייקון 800 שהוצגה לקראת תערוכת מילאנו האחרונה, כוללת מערכת ABS להטיה, ומחירה נמוך מ-60 אלף ש"ח. 

דוקאטי סקרמבלר אייקון דארק - 'נקי' וזול יותר
דוקאטי סקרמבלר אייקון דארק – 'נקי' וזול יותר

בשנה שעברה בדוקאטי ביצעו מתיחת פנים ראשונה לסקרמבלר 800 אייקון – רב המכר של סדרת הסקרמבלרים. רוב השינויים הם עדכונים קוסמטיים יחד עם תוספות אלקטרוניקה כמו ABS להטיה. הסקרמבלר הוצע בצבעים בולטים ועליזים.

על-מנת להוזיל עוד יותר את הדגם הזול ביותר בהיצע ה-800 שלהם, לקחו מהסקרמבלר את הצבעים והשאירו שחור וקצת לבן. שאר המכלולים והאלקטרוניקה נשארו זהים – כולל ה-ABS להטיה. המנוע מקורר אוויר / שמן בנפח 803 סמ"ק עם 2 שסתומים לצילינדר, מספק 75 כ"ס. גרסאות 'דארק' זולות יותר לאופנועי הכניסה של דוקאטי היו נפוצות בעבר, וזכור במיוחד המונסטר 620 'דארק' שגם נמכר בארץ.

שאר השינויים מקבילים לעדכון האחרון של האייקון עם עדכון העיצוב שמתחיל במיכל הדלק, אם כי לוחיות הצד מאלומיניום ירדו בדארק. בנוסף, מושב נמוך יותר עם תפירה חלקית בבד אפור. הפנס הראשי קיבל עיצוב חדש בצורת איקס וציפוי כרום שנותן תחושה סקרמבלרית מיוחדת. גם פה נמצא פנס LED  – כולל תאורת יום. מנוע ה-L-טווין מקורר האוויר צבוע שחור ונוסף לו מגן אגזוז חדש, ויש גם מנופים חדשים, רגליות וחישוקים חדשים.

לסקרמבלר לוח שעונים LCD הכולל בורר הילוכים, מצב כמות דלק ומערכת המולטימדיה של דוקאטי עם קישורית בלוטות'. גם כאן כאמור ישנה מערכת ה-ABS להטיה הכל-כך חשובה.

מחירו של הדוקאטי סקרמבלר אייקון דארק נקבע על 59,803 ש"ח.

Ducati-Scrambler-Dark-001

Ducati-Scrambler-Dark-009

Ducati-Scrambler-Dark-007

Ducati-Scrambler-Dark-008

Ducati-Scrambler-Dark-011

אודות מערכת פול גז

מערכת פול גז
המשתמש של מערכת פול גז, ממנו אנו מפרסמים ידיעות כלליות.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן