דף הבית / חדשות / חדש בארץ: ימאהה טרייסר 900 ו-GT דגם 2018
TRACER-900-GT-Milan-014

חדש בארץ: ימאהה טרייסר 900 ו-GT דגם 2018

הדור השני של הימאהה טרייסר 900 הגיע ארצה, כולל גרסת ה-GT המאובזרת; המחירים: 80 ו-85 אלף ש"ח

מטרו מוטור, יבואנית ימהה לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של הטרייסר 900 החדש של 2018 – הדור השני של אופנוע ספורט התיור שלה שבנוי על פלטפורמת ה-MT-09.

ימאהה טרייסר 900GT
ימאהה טרייסר 900GT

הטרייסר 900 של 2018 עובר מתיחת פנים, שמעבר לעיצוב המחודש מציעה גם ארגונומיה טובה יותר. כך למשל הכידון צר יותר וכך גם מגני הידיים, מושבי הרוכב והמורכב נוחים יותר, משקף רוח חדש – מתכוונן עם יד אחת, רגליות מורכב ותושבות חדשות להגברת הנוחות, ידיות מורכב חדשות, וכנף אחורית חדשה. כל אלו בנוסף כאמור לעיצוב החדש של עבודת הגוף, ולטעמנו גם האלגנטי יותר.

ימאהה מוסיפה לטרייסר גם גרסת GT מאובזרת, שנקראת טרייסר 900GT, והיא כוללת שפע תוספות איכותיות. כך למשל ה-GT מגיע עם  מסך TFT צבעוני, בולמים איכותיים יותר עם כיוונים מלאים – גם מלפנים וגם מאחור, כולל ברז חיצוני לעומס קפיץ בבולם האחורי, קוויקשיפטר (להעלאת הילוכים בלבד, כמו ב-MT-09 של 2017), בקרת שיוט וגריפים מחוממים. יש גם מזוודות קשיחות בנפח 22 ל'  בהתאמה לצבע האופנוע, אולם אלו בתוספת תשלום וטרם נקבע מחירן.

מחיריהם של הטרייסר 900 והטרייסר 900GT החדשים נקבעו על 79,985 ו-84,985 ש"ח, בהתאמה.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

8 תגובות

  1. Avatar

    לא יאומן ,מביאים טרייסר 900 gt , שבחו"ל מגיע חד משמעית עם המזוודות, לכן גם מכונה gt ובארץ מגלחים אותם ומבקשים תוספת שבטח תגיע לעוד עשיריה .כמה רודפי בצע יכולים להיות היהודים כאן????

    • אביעד אברהמי
      אביעד אברהמי

      רק לשם ההגינות והדיוק – ה-GT עם הארגזים נמכר באירופה ב-15% יותר מהטרייסר 900 העירום. בישראל, בלי הארגזים, ה-GT נמכר ב-6% יותר מהגרסה העירומה, ועם הארגזים סביר להניח שיגיע גם כן ל-15% פער.

      • Avatar

        אביעד ,הבה ולא נכנס למחירי אירופה שלא נבכה . בקשר לישראל ,עדיף לרכוש את הטרייסר הרגיל ולשים לו ארגזים ! מדוע לרכוש את הgt היותר יקר שבאירופה מגיע עם ארגזים ועוד להוסיף לו ארגזים שהם חיוניים באופנוע כזה?

        • אביעד אברהמי
          אביעד אברהמי

          מה עדיף לרכוש זה כבר עניין של הצרכן.
          עלתה פה טענה על רדיפת בצע, אז ציינתי את העובדה שה-GT אמנם מגיע ארצה ללא סט הארגזים, אבל מחירו – או יותר נכון יחס המחירים בינו לבין הגרסה הרגילה – נמוך יותר משמעותית מאשר בשווקים שבו הוא מגיע עם הארגזים, כאמור 15% הפרש בחו"ל מול 6% בישראל. רדיפת בצע אין פה. ושוב – זו לא השוואה מול מחירי אירופה אלא השוואה בין יחסי המחירים באירופה כדי לקבל אמת מידה.

          • Avatar

            עם יחסי מחירים לא הולכים למכולת, מה שחשוב לצרכן זה המחיר הסופי, השורה התחתונה ! רדיפת בצע לצערי חוצה את כל רבדי השילטון והחברה בישראל, בכל תחום אפשרי! אנו המדינה באופן כללי הכי יקרה מכל בחינה על הפלנטה ולא מהסיבות שמלעיטים כאן את כולם.

          • אביעד אברהמי
            אביעד אברהמי

            סיסמאות כמו "עם יחס מחירים לא הולכים למכולת" זה אחלה וזה מגניב, וגם בטוח תקבל כפיים מטוקבקיסטים אחרים, אבל זה מתפזר מנושא הדיון: האם יש כאן רדיפת בצע של היבואן או לא.
            כמו שהראיתי כאן למעלה, ה-GT אמנם מאובזר פחות בישראל, אבל גם עולה פחות בישראל כשמשווים את יחס המחירים בינו לבין הגרסה הרגילה.
            כמובן שישראל מדינה יקרה, והמדינה שוחטת במיסים, וכולם חזירים, וכו' וכו' וכו'. את כל זה אנחנו יודעים ואתה לא מחדש כלום. אבל זה לא נושא הדיון.

          • Avatar

            לא ניסיתי לחדש דבר! ממילא כולם יודעים כאן הכל ,אך אינם מפנימים דבר .העיקר שכולם מאושרים.

  2. Avatar

    אופנוע די מדהים
    שינויים נחמדים ודי מתבקשים בעיקר הכידון הפחות רחב
    חבל לא קוויק מלא..
    המחירים ירדו תוך לא הרבה זמן
    השאלה הגדולה מבחינתי
    איך האלקטרוניקה? האם הצליחו שם ליישר?
    את הכוח המתפרץ?
    רכבתי על הדגם היוצא פאן פאן פאן

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן