דף הבית / חדשות / טראביס פסטרנה בקפיצות מחווה לאיוול קניוול
Pastrana-Evil-Live-038

טראביס פסטרנה בקפיצות מחווה לאיוול קניוול

רוכב הפריסטייל האמריקאי טראביס פסטרנה ביצע אתמול 3 קפיצות ראווה כהומאז' לאב הרוחני של הפריסטייל - איוול קניבל; האופנוע - אינדיאן סקאוט FTR!

טראביס פסטרנה, רוכב הפריסטייל המפורסם בעולם ומקים חבורת הנייטרו סירקס (Nitro Circus), ביצע אתמול בלאס וגאס שבארה"ב – מול 25,000 צופים – 3 קפיצות ראווה המשחזרות את הקפיצות האגדתיות משנות ה-70 של המאה הקודמת של האב הרוחני של הפריסטייל מוטוקרוס – איוול קניבל.

שואו אמריקאי במיטבו
שואו אמריקאי במיטבו

בקפיצה הראשונה שבר פסטרנה את שיאו של קניבל, כשקפץ מעל 52 מכוניות מרוסקות (השיא של קניבל מ-1973 עונד על 50 מכוניות). מרחק הקפיצה – 43.5 מטרים.

בקפיצה השנייה שחזר פסטרנה את שיאו של קניוול מ-1975, כשקפץ מעל 16 אוטובוסים. השיא של קניוול, אגב, עומד על 14 אוטובוסים. מרחק הקפיצה – 58.5 מטרים.

הקפיצה השלישית, מעל המזרקה המפורסמת של סיזרס פאלאס, שחזרה את הקפיצה של קניוול שבה כמעט ואיבד את חייו כשהתרסק בנחיתה. 60 מטרים – זה המרחק שהיה לפסטרנה להאיץ לעבר הקפיצה ולהגיע למהירות של כ-110 קמ"ש – מהירות שמאפשרת רק מטרים ספורים של מרווח ביטחון. גם את הקפיצה הזו פסטרנה ביצע בהצלחה.

אירוע הראווה היה מחווה של חברת אינדיאן לאיוול קניבל, ובמהלכו רכב פסטרנה על אינדיאן סקאוט FTR750 – גרסה מודרנית של הפלאט-טראק מהעבר, ששונה לחלוטין מאופנועי הפריסטייל-מוטוקרוס שעליהם רוכב פסטרנה במסגרת הופעותיו בנייטרו סירקס. גם הלבוש של פסטרנה היה הומאז' ללבוש בצבעי דגל אמריקה של איוול קניוול.

מחווה יפה, ושואו אמריקאי מופגן כמיטב המסורת. אהבנו.

צפו בגלריה:

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן