דף הבית / חדשות / טריומף: סקרמבלר 1200 מעודכן ל-2021
Triumph-Scrambler-1200-2021-004

טריומף: סקרמבלר 1200 מעודכן ל-2021

טריומף מעדכנת את הסקמבלר 1200 עם מנוע מותאם יורו 5; יש גם גרסת סטיב מקווין מיוחדת

טריומף מעדכנת את דגם הסרמבלר 1200 הגדול ומתאימה את מנוע הטווין המקבילי לתקנות יורו 5, כאשר יש גם גרסת סטיב מקווין מיוחדת במהדורה מוגבלת.

הסקרמבלר 1200 של טריומף, שהוצג בשנת 2018, מקבל עדכונים מינוריים עם ההתאמה המחויבת של המנוע לתקנות יורו 5. ההספק של המנוע הטווין מקבילי נשאר על 90 כוחות סוס, כאשר אלו מגיעים ב-7,250 סל"ד, 150 סל"ד מוקדם יותר מהמנוע הקודם. נתון המומנט נשאר על 11.4 קג"מ, שמגיעים ב-4,500 סל"ד, 550 סל"ד גבוה יותר. יש מערכת פליטה חדשה, שמוסיפה כ-6 ק"ג למשקל הסופי.

טריומף סקרמבלר 1200 בגרסת סטיב מקווין
טריומף סקרמבלר 1200 XE בגרסת סטיב מקווין

המפרט הקודם אינו משתנה, והוא כולל מצבי ניהול מנוע, צג TFT דור שני, מפתח קרבה KEYLESS, פנסי LED היקפיים ויחידת מדידת אינרציה IMU שמאפשרת שליטה במערכות ה-ABS ובקרת ההחלקה – שתיהן להטיה. צג ה-TFT מציע גם חיבור לסמארטפון, מערכת ניווט אינטגרלית, וגם מערכת אינטגרלית של גו-פרו שמאפשרת שליטה במצלמות ישירות מהכידון. כך יכול הרוכב לצלם סטילס או וידאו תוך כדי רכיבה, מבלי להוריד את הידיים מהכידון. החישוק הקדמי בקוטר "21, עם אוריינטציית שטח ברורה, הבולמים האחוריים של אוהלינס מתכווננים באופן מלא ומציעים מהלך ארוך במיוחד, וגם הבולמים הקדמיים ההפוכים של שוואה מציעים מהלך ארוך לשטח וכיוונים מלאים. הבלם הקדמי של ברמבו, כשהקליפרים רדיאליים מסוג M50.

הסקרמבלר ימשיך להגיע עם שתי גרסאות הגימור – XC עם איפיון יותר בסיסי ולכביש ו-XE בדרגת אבזור גבוהה יותר והתאמה לשטח בזכות בולמים שונים, מצב שטח במערכת ניהול המנוע, מיגונים שונים ועוד. לשנה זו יש גרסה חדשה ומיוחדת אשר תיוצר ב-1000 יחידות בלבד – גרסת סטיב מקווין (Steve McQueen Edition) ומתבססת על גרסת ה-XE. שחקן הקולנוע סטיב מקווין רכב על טריומף TR6 בסרטו "The Great Escape" מ-1963. לגרסה הזאת תהיה מספור אישי לכל דגם, צבע ירוק מיוחד ולוחית חתומה על-ידי מנכ"ל טריומף ובנו של מקווין. נזכיר שהסקרמבלר כבר שימש כפלטפורמה לגרסת ג'יימס בונד מיוחדת בעבר.

מחירו של הסקרמבלר 1200 בישראל נע בין 118,400 ש"ח (XC) ל-125,000 ש"ח (XE), כאשר מחירו של הדגם המעודכן טרם נמסר. גרסת סטיב מקווין אמורה לעלות כ-5,000 ש"ח יותר מגרסת ה-XE, אם מסתכלים על המחירים בעולם.

סקרמבלר 1200 XE
סקרמבלר 1200 XE
סקרמבלר 1200 XC
סקרמבלר 1200 XC

Triumph-Scrambler-1200-2021-008

Triumph-Scrambler-1200-2021-006

סקרמבלר 1200 XC בגרסת סטיב מקווין
סקרמבלר 1200 XE בגרסת סטיב מקווין

Triumph-Scrambler-1200-2021-001

Triumph-Scrambler-1200-2021-002

Triumph-Scrambler-1200-2021-003

Triumph-Scrambler-1200-2021-011

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן