דף הבית / חדשות / טריומף: שני דגמים סדרתיים לרוקט 3 האימתני
Triumph-Rocket3-R-GT-004

טריומף: שני דגמים סדרתיים לרוקט 3 האימתני

אחרי דגם מוגבל הייצור שהצגנו לא מעט, מגיעים שני דגמים 'עממיים' של הסופר-קרוזר עם מנוע ה-2,500 סמ"ק

בתחילת חודש מאי השנה חשפו בטריומף את הפאוור קרוזר האימתני שלהם – הרוקט 3 TFC. מפלץ שנושא מנוע טריפל אורכי בנפח 2,500 סמ"ק ומספק 179.5 כ"ס ב-7000 סל"ד ו-22.4 קג"מ ב-4000 סל"ד. דגם ה-TFC אזל מהמלאי, וכעת חשפו בטריומף שני דגמים נוספים שייכנסו ליצור סדרתי: R ו-GT.

טריומף רוקט 3 בגרסת GT
טריומף רוקט 3 בגרסת GT

נתחיל עם דגם ה-R, שמספק נתון הספק נמוך יותר לעומת ה-TFC – 'רק' 164.7 כ"ס – בגלל מערכת פליטה שונה והנמכה אלקטרונית במערכת ניהול המנוע. הרוקט 3 מגיע עם מערכת ה-IMU של קונטיננטל שמפזרת חיישנים המאפשרים שליטה על ה-ABS ובקרת האחיזה בפניות. כמו כן, מצערת אלקטרונית ומערכת בקרה עם ארבעה מצבים: כביש, גשם, ספורט ואישי.

הדגם הנוכחי מתהדר בדיאטה של 40 ק"ג לעומת הקודם – 22 ק"ג שנחסכו בשלדה ו-18 ק"ג במנוע. המנוע עצמו משמש כגורם נושא עומס, ובמרכז שלדת האלומיניום עובר ציר חיבור חלול שמכיל את תיבת האוויר. מלפנים יש מזלג שוואה מתכוונן בקוטר 47 מ"מ ובלמי ברמבו. ישנה גם מערכת לזינוק בעלייה ומניעת דרדור בירידות, בקרת שיוט, דור שני למסך ה-TFT של טריומף עם קישורית בלוטות', ומצלמת גו-פרו הנשלטת מהכידון.

דגם ה-GT, כשמו כן הוא, נועד יותר למרחקים ארוכים ובעדיפות לזוג. המנוע, שלדה ושאר המכלולים זהים לדגם ה-R, אך פה הכידון מוטה קדימה במספר מעלות, וכך גם הרגליות. המושב נמוך יותר ב-23 מ"מ, ויש מסיט רוח קטן מלפנים וידיות מחוממות.

שני הדגמים מתומחרים באנגליה על 20,000£ (זול ב-5,000£ מה-TFC), ומגיעים עם קטלוג אביזרים ענק, שמן הסתם ינפח את המחיר עוד יותר. אז אחרי האישור סופי לחשיפה הבלעדית של פול גז על ייבוא המותג לישראל על-ידי אלבר-מוטו, יבואני הארלי-דיווידסון ודיאלים, ותחילת הפעילות המלאה תתחיל עוד כשנה – סביר להניח שנזכה לראות את מפלצת הטריפל-סופר-קרוזר גם בישראל.

וכאן גרסת ה-R
וכאן גרסת ה-R

Triumph-Rocket3-R-GT-001

Triumph-Rocket3-R-GT-003

Triumph-Rocket3-R-GT-004

 

Triumph-Rocket3-R-GT-006

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KTM-790-ADV-2024-Test-029

ק.ט.מ מודיעה על הרחבת תקופת האחריות מ-2024

בד.ל.ב מוטוספורט מודיעים על הרחבת תקופת האחריות לדגמי ק.ט.מ הגדולים החל מ-2024, ובמקרים מסוימים אף להכפלתה ל-4 שנים

תגובה אחת

  1. Avatar
    שלום חי צ'ונה

    מעונין ליקנות כפפות

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן