דף הבית / חדשות / יו"ר ACEM החדש – סטפן פירר, מנכ"ל ק.ט.מ
Stephan-Pierer

יו"ר ACEM החדש – סטפן פירר, מנכ"ל ק.ט.מ

סטפן פירר, הבעלים והמנכ"ל של ק.ט.מ, נבחר לשמש כיו"ר איגוד יצרני הדו-גלגלי האירופאים

יו"ר חדש לאיגוד יצרני הרכב האופנועים האירופאים – סטפן פירר, הבעלים והמנכ"ל של ק.ט.מ.

פירר נבחר בשבוע שעבר בבחירות שנערכו לאיגוד, והוא יחליף את היו"ר היוצא – סטפן שולר, מנכ"ל חטיבת האופנועים של ב.מ.וו (BMW Motorrad). זוהי הפעם השנייה שפירר נבחר לתפקיד יו"ר איגוד יצרני האופנועים האירופאים, כשהפעם הקודמת הייתה ב-2004. לסגן היו"ר נבחר מיקלה קולניניו מקונצרן פיאג'ו האיטלקי.

סטפן פירר רכש את ק.ט.מ בשנת 1992, ומאז ועד היום קידם את החברה ממטיגהופן, אוסטריה, והפך אותה ליצרנית האופנועים הגדולה באירופה. בשנת 2016 למשל, מכרה ק.ט.מ יותר מ-200 אלף אופנועים ברחבי העולם (כולל של המותג הוסקוורנה שבבעלות ק.ט.מ) – גידול של 11.7% ביחס ל-2015, שגם היא הייתה שנת שיא ליצרנית.

איגוד יצרני האופנועים האירופאים, הממוקם בבריסל בירת בלגיה, מאגד 14 יצרני אופנועים אירופאים המחזיקים ב-21 מותגים. האיגוד פועל בצמוד לרשויות האירופאיות השונות לקידום האינטרסים של רוכבי האופנועים האירופאים ויצרניות האופנועים האירופאיות, בין היתר בייעוץ לממשלות בנוגע לדו-גלגלי ולתקנות וקביעת מדיניות.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן