דף הבית / חדשות / כך נראה הב.מ.וו S1000RR החדש
BMW-S1000RR-spy-PH

כך נראה הב.מ.וו S1000RR החדש

רגע לפני החשיפה הרשמית, נתפסו 3 S1000RR מהדגם החדש במבחנים אחרונים שלפני תחילת הייצור

בתערוכת מילאנו הקרובה, שתיפתח בתחילת חודש נובמבר, תחשוף ב.מ.וו מספר דגמים חדשים, ביניהם את הגרסה החדשה של ה-S1000RR – הסופרבייק הביצועיסט והפופולרי של החברה.

תמונות הדמיה של ה-S1000RR החדש כבר פורסמו ברשת, וב.מ.וו העולמית אפילו שחררה טיזר וידאו קצר בעמוד הפייסבוק שלה, אך כעת אנו זוכים להצצה ראשונה על האופנוע עצמו, כפי שיימכר לקהל הרחב. 3 ב.מ.וו S1000RR נתפסו בעדשת מצלמת הטלפון של עובר אורח בספרד בעת שאלו היו במבחנים אחרונים לפני ההשקה – כך מפרסם הבלוגר האמריקאי asphaltandrubber.

לא אחד - שלושה
לא אחד – שלושה

אז מה חדש בב.מ.וו S1000RR של 2019? ובכן, מהמעט שניתן ללמוד מהתמנות רואים שיש עבודת גוף, עיצוב ופיירינג חדשים לגמרי, כשיחידת הזנב בעלת פתחי זרימת אוויר על-מנת להקטין את תת-הלחץ מאחורי האופנוע.

הפרטים הטכניים עדיין לא ידועים, אולם ההערכות מדברות על סביב 210 כ"ס ממנוע הליטר, וייתכן שגם תזמון שסתומים משתנה בגרסה כזו או אחרת וגם גל ארכובה שמסתובב הפוך. שדרוג רציני צפוי להיות בתחום האלקטרוניקה, עם מערכות ובקרות שיציבו את ה-S1000RR בחזית הטכנולוגיה של אופנועי הסופרבייק הסדרתיים. בנוסף, קרוב לוודאי שב.מ.וו תציע מספר רמות גימור שונות וכן חבילות אבזור מוכנות.

החשיפה המלאה, כאמור, בתחילת נובמבר בתערוכת מילאנו, ועד אז סביר להניח שייחשפו פרטים נוספים ותמונות 'ריגול' נוספות. נמשיך לעדכן.

עיצוב חדש לגמרי
עיצוב חדש לגמרי
וכך הוא נראה בהדמיית מחשב
וכך הוא נראה בהדמיית מחשב

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן