דף הבית / חדשות / ליין אופנועי הכביש של הוסקוורנה – בישראל
HUSQY-401-010

ליין אופנועי הכביש של הוסקוורנה – בישראל

סדרת אופנועי הרטרו המודרני של הוסקוורנה, בנפחים 400 ו-700 סמ"ק, הגיעה ארצה; המחירים: 40 ו-70 אלף ש"ח

עופר-אבניר, יבואנית הוסקוורנה לישראל, משיקה את דגמי הכביש החדשים של הוסקוורנה – ה-VITPILEN 701, ה-VITPILEN 401 וה-SVARTPILEN 401.

שלושת הדגמים הללו הם דגמי הכביש הראשונים של הוסקוורנה בתקופה החדשה, והם מסמלים את עתיד הכביש על-פי הוסקוורנה – רטרו-מודרני-עתידני עם פשטות מכאנית אבל תחכום עיצובי. הסלוגן של הוסקוורנה – Simple. Progressive – לא יכול לקלוע יותר טוב כדי לתאר את שלושת הדגמים החדשים.

את אירוע ההשקה המושקע קיימו אנשי עופר-אבניר באירוע מיוחד בשבוע האופנה TLV, כולל תצוגת אופנועים ותצוגת אופנה של המעצב אביתר מאיור. הקונספט התאים מאוד לרוח הסטייליסטית של שלושת האופנועים, אבל אנחנו עדיין המומים מהמראות שראינו, שכללו בעיקר פאשניסטים מתוקתקים, ומנגד – בדיסוננס עצום – חבורת אופנוענים אנטי-פאשיניסטים. היה בהחלט מעניין.

הוסקוורנה כביש ושבוע האופנה TLV
הוסקוורנה כביש ושבוע האופנה TLV

VITPILEN 701

ה-VITPILEN 701 (חץ לבן בשוודית), הוא הקפה רייסר הגדול. הבסיס המכאני לקוח מהסינגל הגדול של חברת האם – הק.ט.מ דיוק 690, אולם עבודת הגוף חדשה לחלוטין, מהממת ביופייה ובירידה לפרטים, וכאמור היא מציגה את הגישה של הוסקוורנה לקפה רייסר מודרני. בלבו של ה-Vitpilen 701 פועם מנוע הסינגל 690 סמ"ק שהגיע מהק.ט.מ דיוק 690. הוא מפיק 75 כ"ס בגרסה של הוסקוורנה, והוא מהסינגלים החזקים בעולם. יש כמובן מצערות חשמליות, ויש בקרת אחיזה כסטנדרט, כמו גם מערכת ABS מודרנית ומצמד מחליק. השלדה מצינורות פלדת כרומולי, יש בולמים של WP ובלמים של ברמבו, והמשקל עומד על 157 ק"ג, כך שהוא צפוי להיות ביצועיסט לא קטן. בנוסף, ה-701 מגיע כסטנדרט עם בקרת אחיזה.

מחירו של ה-VITPILEN 701 נקבע על 69,900 ש"ח.

Vitpilen 701
VITPILEN 701

צמד ה-401 בנויים גם הם על בסיס פלטפורמה של ק.ט.מ – במקרה הזה הדיוק 390. המנוע בנפח 375 סמ"ק, מפיק 44 כ"ס, וגם הוא מגיע עם הזרקת דלק ומצערות חשמליות, כשההבדלים בין השניים נמצאים בעיצוב – בעוד ה-VITPILEN 401 מעוצב ברוח קפה רייסר מודרני, בדומה ל-701, ה-SVARTPILEN 401 מעוצב ברוח סקרמבלר, עם חישוקי שפיצים וכידון שטח גבוה. חשוב לציין שבשנתיים הקרובות דגמי ה-401 של הוסקוורנה יורכבו במפעלי ק.ט.מ באוסטריה, ולא במפעלי בג'אג' בהודו.

VITPILEN 401

ה-VITPILEN הוא קפה רייסר מודרני. הוא מגיע עם חישוקי שפיצים וצמיגי מצלר M5 דביקים במידות כביש ספורטיביות. תנוחת הרכיבה שוכבת יחסית בזכות צמד הקליפ-אונים, והמושב בנוי מיחידה אחת ארוכה. מערכת הפליטה עשויה מפלדה ואלומיניום, והעיצוב נקי, זורם, ולטעמנו יפהפה.

Vitpilen 401
VITPILEN 401

SVARTPILEN 401

ה-SVARTPILEN 401 (חץ שחור בשוודית) לוקח את הקונספט לכיוון סקרמבלר אורבאני מודרני. תנוחת הרכיבה זקופה יותר בזכות הכידון הגבוה, המושב מדורג, מערכת הפליטה מעוצבת ברוח האופנוע, יש מגני ידיים כדי להקנות אוריינטציית שטח, וגם הצמיגים תואמים – פירלי סקורפיון ראלי STR דו-שימושיים.

מחיריהם של ה-SVARTPILEN 401 וה-VITPILEN 401 נקבעו על 39,900 ש"ח.

Svartpilen 401
SVARTPILEN 401

עשו לעצמכם טובה ולכו לראות את שלושת האופנועים פנים אל מול פנים באולם התצוגה. התמונות – יפות ומושקעות ככל שתהיינה – לא מצליחות להעביר את מלוא האימפקט הוויזואלי שבמפגש עם שלוש היצירות היפהפיות הללו. אם זה עתיד הכביש על-פי הוסקוורנה, אנחנו יותר מסקרנים לראות מה יביא העתיד בדגמים הגדולים יותר.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

2 תגובות

  1. Avatar

    משום מה בכל פעם שדיברתי עם נציגי הוסקוורנה בשבוע האחרון, נאמר לי שאין נסיעות מבחן ושהאופנועים בכלל לא בארץ. לא ברור לי מה הסיפור. או שזה משהו אישי נגדי או שיד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה.
    בשורה התחתונה, האם אפשר כבר מחר ללכת לאולמות התצוגה של עופר-אבניר לראות את האופנועים?

  2. Avatar

    חבל שהמחירים כל כך גבוהים, אפשר היה גם לשנות למנועים החדשים והחזקים יותר.

    על ה400 המאוד יפה אנשים יעדיפו לקחת ב5 אלף פחות את הדיוק החדש
    ועל ה700 המאוד יפה גם כן אנשים יעדיפו לקחת mt09 ב3 אלף יותר אבל עם מנוע עם 50 כס יותר

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן