דף הבית / חדשות / מכשיר ניטור לנתוני הרכיבה – בקיקסטארטר
e41c4c443842dbcce535627b241d1b04_original

מכשיר ניטור לנתוני הרכיבה – בקיקסטארטר

מוצר חדש בקיקסטארטר ינטר את נתוני הרכיבה שלכם על האופנוע ויעזור לכם להשתפר ברכיבה

חברת Brain One יצרה מערכת לניטור הרכיבה, ורוצה לקחת מוצר שעד כה היה מגיע מובנה רק במערכת טלמטריה של אופנועי גרנד-פרי ולהפוך אותו למוצר שכל אחד יכול להרכיב על כל אופנוע. לעמוד הפרויקט לחצו על הקישור המצורף.

brain one

 

הרצון להשתפר ברכיבה הוא תכונה מובנית כמעט בכל רוכב, בטח במדינת ישראל. קשה יותר להתקדם בלי יעדים מדידים, ועד כה רק באופנועי מרוץ הטכנולוגיה לקבל בזמן אמת מדדים אובייקטיביים קיימת. פרויקט חדש בקיקסטרטר שואף לאפשר לכל רוכב לרכוש את המכשיר ולקבל מידע לבדיקה עצמית. על פי החברה אפשר בין היתר להלביש את המדידות על סרטון וידאו ובכך לבדוק באילו מקומות יש מקום לשיפור. המידע כולל למשל מהירות נסיעה, מהירות מנוע, הילוך נבחר, זווית הטיה, כוח G שפועל, זווית ווילי וכו'.

אחד החסרונות של הניידות הזאת היא שהמכשיר לא מתחבר למחשב האופנוע, ולא יכול לקבל קריאה על ההילוך או מהירות המנוע, אך לטענת החברה הם הרכיבו מיקרופון על המכשיר ובעזרת אלגוריתם מתוחכם הם יכולים לשערך את הסל"ד וההילוך הנבחר. איך זה יעבוד? כרגע לא כל כך ברור.

בפן הטכני המכשיר לא כולל הרבה יותר חיישנים וכלי מדידה מאשר אלה שכבר נמצאים אצלכם בסמארטפון, אז אם לא חשוב לכם במיוחד הדיוק – ניתן להשתמש באפליקציה ולקבל את רוב המידע בלי שימוש במכשיר ייעודי. אם ימשיכו את הפיתוח ויוסיפו אופציות מדידה נוספות, אז זה כבר יתחיל להיות מעניין יותר.

היות וזה עדיין רק פרויקט בקיק סטרטר, אנחנו ממליצים לכם לשקול להשקיע בו רק אם אתם חובבי גאדג'טים כבדים מאוד. פרויקטים בקיקסטארטר הם לא ודאיים, וחברות נוהגות לנפח נתונים כדי לקבל באתר יותר תשומת לב.

https://www.youtube.com/watch?v=z5cxZVpcSIM

 

אודות מיכאל סמטנוב

Avatar
פריק של ציוד רכיבה, נשוי לאופנוענית מגניבה, ואומרים שגם מבשל לא רע...

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן