דף הבית / חדשות / מסלול פצאל: מעתה ימי מסלול פתוחים
Pazael-001

מסלול פצאל: מעתה ימי מסלול פתוחים

לראשונה בישראל: מסלול פצאל יקיים ימי מסלול פתוחים בימים קבועים בהפקת מפעילי המסלול, ללא מפעילים חיצוניים; רק לבוא ולתת גז

מסלול פצאל, הממוקם בבקעת הירדן, החל לאחרונה לקיים ימי מסלול פתוחים בהפקה של מפעילי המסלול ולא דרך מפעילים חיצוניים.

עד היום היה נהוג בישראל שימי מסלול לאופנועים או למכוניות היו מתקיימים תחת ההפקה של מפעיל חיצוני, ששוכר את המסלול ליום מסוים ומפיק את יום המסלול ללקוחותיו. כעת מתחילים בעלי מסלול פצאל מתכונת של ימי מסלול פתוחים בהפקתם, שבהם ניתן להגיע למסלול בימים קבועים (כרגע ימי שלישי), לשלם בכניסה למסלול את מחי הכניסה הנמוך יחסית, ולהשתתף ביום מסלול פתוח.

ימי המסלול הפתוחים ייערכו כאמור באופן קבוע בימי שלישי, החל מ-08:00 בבוקר ועד השקיעה, ואם יהיו חלונות בלוח הזמנים של המסלול יתקיימו ימי מסלול פתוחים גם בימים נוספים – כמו בסופי-שבוע. בימים אלו ייערכו מקצים בני 20 דקות לאופנועים, למכוניות ולקארטינג, כלומר 20 דקות מסלול בכל שעה עגולה לכל משתתף. לוח הזמנים גמיש בהתאם למגיעים, כלומר אם יגיעו למשל רק אופנועים – ייערכו מקצים לאופנועים בלבד.

בימי המסלול הפתוחים של פצאל נוכח מאמן / מדריך ומנהל מקצועי עם הסמכה של הרשות לנהיגה ספורטיבית, ותפקידו יהיה להעביר את תדריך הבטיחות ולפקח על התנהלותו התקינה והבטוחה של יום המסלול. בנוסף, מנהל מקצועי ומאמן רשאי לאפשר לכלים אפורים לעלות על המסלול, וכן לאפשר רכיבת מסלול גם למי שאין ברשותו רישיון נהיגה ספורטיבית.

המתכונת של ימי מסלול פתוחים נהוגה כמעט בכל המסלולים בעולם, שבהם בימים קבועים מגיעים למסלול, משלמים כניסה ומקבלים מקצים בני 20 דקות לאורך כל מהלך היום. כעת, כאמור, זו הפעם הראשונה שמתכונת כזו מונהגת גם על-ידי מסלול ישראלי, וזו התקדמות נוספת של התרבות המוטורית הישראלית.

מחירי הכניסה לאופנועים: 200 ש"ח לרוכב ו-150 ש"ח לרוכב מתחרה פעיל.

ימי המסלול הפתוחים של מסלול פצאל יתפרסמו מראש בעמוד הפייסבוק של מסלול פצאל, ומומלץ לעקוב אחר הפרסומים – שם גם יתפרסמו המחירים.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן