דף הבית / חדשות / משקף חדש מחבר את הסמארטפון לאופנוע
samsung

משקף חדש מחבר את הסמארטפון לאופנוע

סמסונג מציגה משקף ייעודי לאופנוע המתחבר לסלולרי באמצעות אפליקציה ומציג את כל המידע מהסמארטפון

טלפונים סלולריים חכמים הם כבר חלק בלתי נפרד מחיינו. בעוד רכבים חדשים מגיעים מותאמי סמארטפונים, עם מערכות מולטימדיה המסונכרנות עם הנייד ומציגות לנהג את פרטי השיחות או ההודעות, והכפתורים על ההגה מאפשרים שליטה עליו – למשל קבלה או ניתוק שיחות, באופנועים אנחנו עדיין רחוקים ואין בנמצא אופנוע מותאם סמארטפון

אלו מאיתנו שמאסו בלדחוף את הנייד לתוך הקסדה רכשו דיבורית לקסדה. אלו שממש צריכים את הנייד תוך כדי רכיבה התקינו מתקן לסמארטפון על הכידון, כולל כאלו העמידים בגשם ומים. אבל עדיין, המסך נשאר קטן ורחוק, ושלא לדבר על הסכנה שבהתעסקות בסמארטפון תוך כדי רכיבה.

סמסונג מציגה כעת התקדמות בנושא – Samsung Smart Windshield – משקף ייעודי המכיל מסך תצוגה המתממשק לסמארטפון. לא מדובר בטכנולוגיה עתידנית – תצוגת המכשיר הנייד מופיעה על משקף האופנוע (בסרטון התדמית המערכת עובדת על ימאהה טריסיטי), הרוכב יכול לראות בבירור מפת ניווט, הודעות, דואר אלקטרוני ושיחות נכנסות, ויש גם כפתור על הכידון המאפשר שליטה. הסנכרון עצמו מתבצע באמצעות אפליקציה ייעודית.

עדיין לא ברור אם סמסונג אכן מתכוונת לפתח את אב הטיפוס לכדי ייצור וכיצד בדיוק הדבר ישווק – האם כחלק אינטגרלי מהאופנוע כפי שיגיע מהיצרנית או באמצעות מערכת הניתנת להתקנה על כל אופנוע בנפרד. נכון שעדיף לא להתעסק בנייד בזמן רכיבה, אבל צריך להכיר במציאות – הניידים כאן כדי להישאר, וכדאי שנעזור להפוך את השימוש בהם לבטוח יותר.

אודות אייל פרדר

אייל פרדר
אוהב כל מה שיש לו מנוע. מרגיש שהתחיל לרכב מאוחר מדי ולכן נותן גז על כמה שיותר כלים כדי להשלים את הפער.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

תגובה אחת

  1. Avatar

    כאילו שיש שדה ראיה מטורף בקסדה..
    גם עם השדה ראיה המצומצם שיש רוצים לחלוק מידע מהטלפון.. ?!
    מסוכן ביותר..

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן