דף הבית / ספורט / סיקורים / סופר אנדורו ישראל: הווידאו
Super Enduro 01

סופר אנדורו ישראל: הווידאו

אחרי אחד האירועים היותר מושקעים בספורט המוטורי הישראלי, שהציב סטנדרט חדש לאנדורו, מגיע גם הווידאו המושקע לא פחות

חודש וחצי עבר מאז התקיים אירוע הסופר אנדורו המושקע שהפיקו אנשי Riders for Riders בצומת שוקת, אבק המדבר הספיק לשקוע, וכעת כבר אפשר להגיד שמדובר היה באחד מאירועי הספורט המוטורי היותר מקצועיים ומושקעים שנראו בישראל אי-פעם, וכי בתחום האנדורו הוצב סטנדרט חדש של הפקה.

נזכיר כי המרוץ, שהתקיים בחג סוכות האחרון, נערך על-פני יומיים, במתחם מיוחד שנבנה לצורך המרוץ, ואשר כלל מסלול סופר אנדורו מושקע (ומושקה), טריבונות ענק לקהל, מתחם מכירות ציוד ומזון, ומתחם סטרילי למתחרים.

סופר אנדורו ישראל - סטנדרט חדש של הפקה
סופר אנדורו ישראל – סטנדרט חדש של הפקה

אלפי אנשים הגיעו לצפות בכ-100 מתחרים שנחלקו ל-3 קטגוריות (הובי, אקספרט ופרו), והאווירה הייתה מצוינת.

במרוץ עצמו ניצח סוף סלע בפער של הקפה שלמה על המקום השני, גיל זרקו, ועל המקום השלישי, רון קדשאי. נקודה מעניינת היא שהפודיום בקטגוריה הבכירה כלל 2 נערים בני 16 במקום הראשון והשני, ובחור בן 19 במקום השלישי – מה שמעיד יותר מכל על עתיד הספורט המוטורי הישראלי.

פודיום קטגוריית PRO - גיל ממוצע 17
פודיום קטגוריית PRO – גיל ממוצע 17

אבל האירוע הזה היה נקודת מפנה לא רק בגלל גיל המנצחים, אלא כי כאמור הוא הציב פה סטנדרט חדש של מקצועיות, הלכה למעשה ברמה גבוהה של חו"ל, ועם ההמשכיות הצפויה מצד ההפקה – ישראל עשויה להגיע למקומות גבוהים מאוד במפת האנדורו העולמית. על פניו נראה שהשינוי כבר פה. עוד נקודה חשובה הייתה הספונסרים שנרתמו לאירוע, ובראשם איתן יוחננוף, מנכ"ל רשת יוחננוף ורוכב שטח בעצמו – שנרתם באופן מלא לעזרת ההפקה.

כך או כך, Riders for Riders משחררים את סרטון הווידאו המסכם את האירוע היפהפה, ומבטיחים כי בקרוב מאוד תשמעו על הפעילויות העתידיות שהם מתכננים, שאמורות להיות גדולות לא פחות. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.

צפו בסרטון, המושקע לא פחות מהאירוע עצמו:

צילום ועריכה: אסף שרביט

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

stage-12-ricky-brabec (1)

דקאר 2024: הונדה מנצחים, גדי נחמני מסיים

המסע הארוך והמפרך של דקאר 2024 הסתיים עם ניצחון נוסף לריקי בראבק והונדה; גדי נחמני מסיים את הראלי, כאשר יעל קדשאי נאלצת לפרוש בגלל פציעה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן