דף הבית / ציוד / סקירת מוצרים / סקירת ציוד: מעילי רשת משולבי עור וטיטניום – דיינזה
SAM_6708-COLLAGE

סקירת ציוד: מעילי רשת משולבי עור וטיטניום – דיינזה

סקירת ציוד - מעילי הקיץ של דיינזה Super Speed Tex ו-Air Frazer - מעילי רשת עם תוספות עור, קורדורה ומיגונים

  • יתרונות: עיצוב, אוורור, נוחות, מיגון, איכות
  • חסרונות: מחיר
  • מחירים: 1,807 ש"ח ל-Super Speed Tex ו-2,108 ש"ח ל-Air Frazer
  • יבואן: ארנב אנרגיה (מטרו מוטור)
דיינזה Super Speed Tex - מחיר 1,807 ש"ח
דיינזה Super Speed Tex – מחיר 1,807 ש"ח

אנחנו אוהבים חדשנות ויצירתיות, בטח כשזה נוגע לציוד רכיבה – תחום שנהנה בשנים האחרונות מפריחה טכנולוגית והרבה חדשנות. הפעם אנחנו בודקים צמד מעילים חדשים של המותג האיטלקי דיינזה. שניהם מיועדים לשימוש יומיומי, שניהם מיועדים לעונה החמה, ושניהם מציעים חדשנות בתחום מעילי הרכיבה.

הראשון הוא דיינזה Air Frazer – מעיל עור משולב רשת לשימוש יומיומי לימי העונה החמה. השני הוא דיינזה Super Speed Tex – מעיל בד ורשת עם מיגוני טיטניום בכתפיים – גם הוא מעיל קיץ המיועד לשימוש יומיומי.

דיינזה Air Frazer - מחיר 2,108 ש"ח
דיינזה Air Frazer – מחיר 2,108 ש"ח

עיצוב

אם יש משהו שהאיטלקים האלה יודעים לעשות – זה לעצב. שני המעילים נראים מעולה ויושבים טוב מאוד, הן בעמידה והן במקום שבו זה באמת חשוב – על האופנוע. בשני המעילים יש הדגשות של לוגו דיינזה במקומות שונים, אלמנטים זוהרים בחושך, והרבה תוספות שעיקרן לגרום למעיל להיראות טוב. לטעמנו האישי דווקא האייר פרייזר בלט כאן, במיוחד בגלל תוספות העור שגרמו לו להיראות ייחודי ובולט במיוחד, וסכמת הצבעים שאיתה הגיע המעיל.

מעילי קיץ נוחים וממוגנים, אבל בעיקר מאווררים
מעילי קיץ נוחים וממוגנים, אבל בעיקר מאווררים

בטיחות ומיגון

מבחינת מיגונים שני המעילים דומים. בשניהם יש מיגונים קשיחים במרפקים, כמו אלו המאפיינים את מוצרי דיינזה. בכתפיים הם נבדלים מאוד: בסופר ספיד יש חיזוקי אלומיניום ומיגונים קשיחים מבפנים, ואילו באייר פרייזר המיגונים הם רכים (ללא אלומיניום מבחוץ). בונוס במעיל הספיד טקס – יש לו כיס פנימי המאפשר לשלב מיגון חזה. מבחינת עמידות לשפשופים ותפקוד בעת החלקה – הפרייזר יהיה עדיף במקרה הזה בזכות חיזוקי העור והקורדורה שיש בו, אבל חשוב לזכור לא כל המעיל עשוי מעור ושהשימוש בעור נמצא רק במקומות המועדים לפורענות, וזאת על מנת לשמור על האופי הקליל והמאוורר של המעיל.

אפשרות למיגון גב
אפשרות למיגון גב

נוחות ואוורור

הפרייזר מעיל מאוורר מאוד ויש בו הרבה אזורי רשת, גם אבסולוטית וגם ביחס לספיד טקס. זהו יתרון חשוב, במיוחד לקיץ הישראלי שבו לעתים קשה עד בלתי אפשרי לרכב עם מעיל 'מלא'. שני המעילים נוחים ודומים מאוד, ולא הורגש סרבול או הגבלה בלבישה של כל אחד מהם. גם זה יתרון, במיוחד כשמדובר במעיל קיץ שאמור להיות קליל. כן הייתה סוגיה אחת עם הפרייזר – היה קשה להגיע לכיסים והורגש כאילו הם מוקמו רחוק מדי מהמרכז, אבל יכול להיות שזה עניין ייחודי למידותיו של כותב שורות אלה ולא יהיה רלוונטי לכל אחד. בשני המעילים יש התאמות למותניים וסגירות מתכווננות בידיים, ובשניהם יש בטנה מנדפת זיעה ואנטי בקטריאלית. בסך הכל איכותי למדי מבחינה זו.

לוגו דיינזה מלפנים ומאחור
לוגו דיינזה מלפנים ומאחור

שימושיות

המעילים שנסקרים כאן יתפקדו מעולה בקיץ הישראלי ומציעים מיגון ונוחות דומה. ההבדל העיקרי בניהם הוא שהספיד טקס מגיע עם בטנה אטומה לרוח שעשויה להפוך את המעיל הזה לשימושי גם בעונות מעבר. גם בפרייזר יש ווים כהכנה לבטנה עמידה לרוח, אבל היא לא מגיעה יחד עם המעיל. הבטנה הזו מוסיפה לספיד טקס עוד קצת נקודות בסעיפי השימושיות, ומרחיבה עוד את טווח השימושים שלו. בכל מקרה, העונה החמה נמשכת אצלנו כ-6 חודשים, ושני המעילים מתאימים לה מאוד ומציעים מקסימום אוורור עם הגנה טובה מאוד למכות ולשפשופים.

מיכאל בודק...
מיכאל בודק…

סיכום

שני המעילים שנסקרים כאן מתאימים מאוד לקיץ הישראלי, וכאמור משלבים אוורור מקסימלי עם בטיחות ברמה טובה. נכון שמתפשרים פה מעט על בטיחות, שכן לא כל המעיל עשוי מעור או קורדורה עבה, אבל מי יתרון האוורור הוא משמעותי מאוד בעינינו, ומאפשר לרכב עם מעיל רכיבה ייעודי גם בימים החמים ובשעות החמות של היום, גם למי שהעדיף להשאיר את מעיל הרכיבה בבית.

שני המעילים נוחים, שניהם נראים טוב ומעוצבים היטב – נקודה חשובה כשזה מגיע לאופנוענים, והעיקר – מציעים שימושיות גבוהה.

מחירו של הסופר ספיד טקס עומד על 1,807 ש"ח. ה-Air Frazer עולה 2,108 ש"ח. מחירים לא נמוכים כשמדובר במעילי קיץ ייעודיים, במיוחד כשניתן למצוא מותגים פשוטים אשר זולים משמעותית, אולם כאן מדובר במעילים איכותיים ומושקעים, ובנוסף, המחיר בארץ קרוב למדי למחיר בחו"ל שעומד על כ-400$. אנחנו אהבנו.

אודות מיכאל סמטנוב

Avatar
פריק של ציוד רכיבה, נשוי לאופנוענית מגניבה, ואומרים שגם מבשל לא רע...

עשוי לעניין אותך

Quad-Lock-18

ציוד במבחן: Quad Lock – תושבת לטלפון הנייד

מנשא הטלפון של Quad Lock מציע פטנט ייחודי לחיבור ולנעילת הטלפון לכידון, כולל בולם זעזועים, ויש גם מגוון אביזרים נלווים; מוצר איכותי ביותר, והמחיר בהתאם

2 תגובות

  1. Avatar

    motoin – לקוחות ותיקים יכולים לרכוש את המעיל ב$300 ולקוחות רגילים ב$380 דולר………

    ארנב אנרגיה / מטרו גנבים :)

  2. Avatar

    ROY SEGEV, תיהיה לקוח חוזר של אתר MOTOIN ותקבל את המעיל ב$300.
    אם אתה חושב שהמחירים של מטרו אחלה אז שיבושם לך…אבל דע לך שאתה חי בסרט :)

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן