דף הבית / חדשות / עופר-אבניר משיקה את סניף המסגר – בסימן אורבני

עופר-אבניר משיקה את סניף המסגר – בסימן אורבני

סניף המסגר החדש של עופר-אבניר יתמקד בקטנועים וברכיבה אורבנית, הוא בנוי ומעוצב בקפידה, ומציע נסיעת מבחן וירטואלית VR

עופר-אבניר, יבואנית סוזוקי, קימקו, פיאג'ו, אפריליה, מוטוגוצי, וספה והוסקוורנה, משיקה סניף נוסף בתל-אביב, ברחוב המסגר – במטרה לתת מענה לביקוש הגדל בעיר. הסניף החדש מתווסף לסניפים הקיימים ברחוב הסדנה וברחוב בגין בתל אביב, לסניף מודיעין שנפתח לאחרונה ולסניף חיפה. הסניף החדש הושק רשמית ביום חמישי שעבר.

עופר אבניר סניף המסגר
עופר אבניר סניף המסגר

אולם התצוגה החדש, הנמצא ברחוב המסגר 54 ומשתרע על-פני  שטח של 250 מ"ר, נבנה במשך חודשיים ועוצב במראה אורבני מתקדם. הסניף יציע חוויה ייחודית עם עמדות ה-VR החדשות שמציעות חוויית רכישה דיגיטלית מתקדמת על דגמים עירוניים כמו ה-קימקו AK550 ופיאג'ו MP3, עם עמדות קפה הפונות לרחוב, Wifi זמין ללקוחות וחנייה קרובה לרכב בתיאום מראש. אולם התצוגה החדש יציג את מגוון דגמי המותגים קימקו, פיאג'ו, וספה וסוזוקי.

סניף המסגר הוא אורבני ביסודו, ומתמקד בקטנועים של מותגי עופר-אבניר – סוזוקי, קימקו, פיאג'ו ווספה. במקום ישנו גם סניף אבזריון, כשגם הוא מתמקד בקטנועים וברכיבה אורבנית, אם כי ניתן למצוא בו גם ציוד כביש כללי.

עופר-אבניר, סניף המסגר, רחוב המסגר 54, תל-אביב.

צילום ועריכה: אסף רחמים

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן