דף הבית / ספורט / ענפים בעולם: תחרות הכישרונות הבריטית
BTC2

ענפים בעולם: תחרות הכישרונות הבריטית

תחרות הכישרונות הבריטית היא סדרת מרוצים בריטית חדשה שנועדה לאתר ולקדם רוכבים מקומיים כישרוניים לאליפויות הבכירות בעולם - כולל ה-MotoGP

מה זה?

סדרת מרוצים חדשה בבריטניה (www.britishtalentcup.com) נוסדה השנה בשיתוף עם חברת ההפקה דורנה, שבין השאר מפיקה את מרוצי ה-MotoGP והסופרבייק העולמי. הסדרה מקודמת כחלק מתוכנית הדרך ל-MotoGP, שדורנה מריצים דרך סדרה מקבילה באסיה, והרד-בול רוקי'ז קאפ. המטרה היא לייצר פלטפורמה מקומית של רוכבים ומאמנים שבבוא היום ייצגו את הממלכה ברמה הגבוהה של אליפות העולם.

23 בני נוער בגילאים 17-12, שנבחרו והתקבלו לסדרה, רוכבים על כלים זהים – הונדה NSF250R – המקבילים לקטגוריית Moto3. הסדרה תתקיים בשישה סבבים על מסלולים שונים, שניים מהם מחוץ לממלכה  – האחד באסן, שבהולנד והשני בוולנסיה, ספרד. בכל מסלול יהיו שני מקצים, ובסל הכל 12 מרוצים לעונה.

בתמונה: בריטים כשרוניים
בתמונה: בריטים כשרוניים

למצוא את הרוכב הטוב ביותר

המטרה למצוא את הרוכבים הטובים ביותר, ללא תלות בכסף של הוריהם, שיכולים לקחת את עולם המרוצים קדימה ועל הדרך להעניק גאווה ויוקרה לבריטניה. התכנית גם תספק לרוכבים הצעירים את כל האמצעים הלוגיסטיים הנדרשים ותספק להם כלים חינוכיים שרלוונטיים להצלחה ברמות הגבוהות ביותר של ספורט מוטורי.

דורנה – ענקית הפקת מרוצים

דורנה היא חברה ספרדית שנוסדה ב-1988 ומפיקה ומחזיקה בזכויות החסויות והשידור ל-MotoGP, לסופרבייק העולמי, לתחרויות הכישרונות הבריטית והאסייתית, תחרויות Moto3 בספרד ותחרויות הרוקי'ז של רד-בול. החברה חולשת על סך של 52 אירועים ו-175 מרוצים ב-17 מדינות, ובסך הכל 436 רוכבים משתתפים באופן סדיר בפעילויות של דורנה.

צפו בווידאו:

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

stage-12-ricky-brabec (1)

דקאר 2024: הונדה מנצחים, גדי נחמני מסיים

המסע הארוך והמפרך של דקאר 2024 הסתיים עם ניצחון נוסף לריקי בראבק והונדה; גדי נחמני מסיים את הראלי, כאשר יעל קדשאי נאלצת לפרוש בגלל פציעה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן