דף הבית / חדשות / פניות נהגים למשטרה – מעכשיו בצורה מקוונת
Israel Police

פניות נהגים למשטרה – מעכשיו בצורה מקוונת

מעתה נהגים יכולים לפנות למפנ"א במייל או בטופס מקוון, במקום במכתב רשום כמו שהיה עד עתה

משטרת ישראל משיקה שירות חדש לנהגים: מהיום, נהג שירצה לפנות למפנ"א (מרכז פניות נהגים ארצי), למשל כדי לברר סטטוס של דו"ח תנועה או לבקש לבטלו, וכן על-מנת לבקש דו"ח אזהרה (ללא קנס וללא נקודות – במידה וב-5 שנים האחרונות הוא לא הורשע בעבירה כזו או אחרת), יוכל לעשות זאת דרך טופס מקוון באתר משטרת ישראל. עד עכשיו הפנייה למפנ"א התבצעה האמצעות דואר ישראל, בשליחת מכתב פיזי.

מרכז פניות נהגים ארצי של משטרת ישראל מטפל כבחצי מיליון פניות בשנה. עד כה מרבית הפניות נעשו על-ידי שליחת מכתב באמצעות דואר ישראל, כאשר המענה ניתן באותו האופן, מה שהאריך את זמן הגעת הפנייה והטיפול.

במטרה לייעל את אופן הפניות והמענה לאזרחים, משטרת ישראל הכניסה בימים האחרונים שירות חדש המאפשר לתת מענה לאזרחים שפנו בפנייה מקוונת (בלבד) דרך אתר האינטרנט, ולקבל מענה באמצעות מייל ולא כפי שניתן בעבר באמצעות דואר ישראל.

חשוב לציין כי לא ניתן לקבל מענה במייל לפנייה בבקשות להישפט, והשירות של מענה בדואר ישראל יימשך כבעבר בסוגייה זו. ככלל, השירות לפניות באמצעות דואר ישראל יימשך, והעברת המענה יישלח בדואר על-ידי מפנ"א כפי שנעשה בעבר.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

2 תגובות

  1. Avatar

    קיים כבר מעל שנה. משתמש בכך המון בעבודתי כקצב"ת. לאחרונה הם עונים במיילים תוך פחות משבוע ובכך זו באמת ברכה.

  2. Avatar

    מסתפר רכב 5387234 רכב נכה .הרכב חנה במקום חניה לרכב נכה. קיבלתי דו"ח בסכום של 1000שקל

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן