דף הבית / ציוד / מבחני ציוד / ציוד במבחן: טרולי לציוד רכיבה OGIO Rig 9800
OGIO-Rig-9800-007

ציוד במבחן: טרולי לציוד רכיבה OGIO Rig 9800

הטרולי לציוד רכיבה Rig 9800 של OGIO הוא מוצר סופר-איכותי, חזק ועמיד, מתוכנן טוב לציוד רכיבה ולנסיעות; המחיר בהתאם

צילום: אביעד אברהמי

  • יתרונות: עיצוב, תכנון ייעודי, חוזק, עמידות, גלגלים, נוחות, משקל
  • חסרונות: לא זול
  • שורה תחתונה: אחד מתיקי ציוד הרכיבה הטובים שיש היום בשוק; קל, חזק, עמיד ונוח
  • מחיר: 1,399 ש"ח
  • אחריות: שנה
  • יבואן: ABMC
VR46 - עם סטייל
VR46 – עם סטייל

את תיקי הרכיבה של OGIO כבר בחנו פה לא פעם. החל מה-MACH 5, דרך תיק הזנב, ועד תיקי האוכף. החברה האמריקאית, המיוצגת בישראל על-ידי חברת ABMC, ידועה בתיקי הרכיבה הייעודיים והאיכותיים שלה, שכאמור מתוכננים במיוחד עבור רוכבי אופנועים.

הפעם לקחנו למבחן את ה-Rig 9800 – טרולי גדול לציוד רכיבה – שטח או כביש – המשמש בעיקר לנסיעות, אך גם לשימושים פנים-ארציים, כלומר תיק ציוד רכיבה לשימושים הרגילים של רוכבי השטח או רוכבי המסלול.

נציין שאנחנו משתמשים ב-Rig 9800 כבר שנתיים, כשלפניו ניסינו טרולים שונים לציוד רכיבה – של חברות שונות, כשה-Rig 9800 הוא האיכותי והעמיד מכולם, ובפער גדול.

ציוד רכיבה מלא, קסדה מוגנת בחלק העליון, ונשאר שפע מקום לחפצים אישיים
ציוד רכיבה מלא, קסדה מוגנת בחלק העליון, ונשאר שפע מקום לחפצים אישיים

מפרט טכני

  • נפח 123 ליטרים
  • אורך 87 ס"מ
  • רוחב 40 ס"מ
  • גובה 39 ס"מ
  • משקל 6.4 ק"ג
  • תא ראשי גדול עם פתיחה של 3 צלעות, כולל הפרדה מתפרקת לקסדה
  • תא בגדים בחלקו הפנימי העליון של התיק
  • תא רשת לחפצים קטנים צמוד לתא הבגדים
  • תא חיצוני לחפצים זמינים
  • גלגלים גדולים לעומס גבוה
  • ידית נשלפת
  • 3 רצועות נשיאה
  • 2 רצועות הידוק מתכווננות
גלגלים גדולים, חזקים ועמידים
גלגלים גדולים, חזקים ועמידים

תפעול וחוויית שימוש

ה-Rig 9800 מציע מספר יתרונות חשובים בתפעולו.

ראשית, הוא נוח מאוד לאחסון ציוד – כביש או שטח. ישנו תא ראשי ענק המכיל בקלות חליפת עור ומגפי רכיבה, או את כל ציוד השטח כולל קסדה, יש חוצץ מתכוונן שניתן להציבו במקומות שונים, וכן מקום ייעודי לקסדה בחלקו העליון של התיק. אחרי כל זה, נשאר שפע של מקום לבגדים, תיק כלי רחצה וחפצים אישיים.

שנית, הוא נוח מאוד לשימוש. התא הראשי נפתח על-ידי רוכסן היקפי, ויש 2 רצועות מתכווננות להידוק סופי, שגם שומרות על מבנה התיק. הידית הנשלפת חזקה וקשיחה, עם מגע נעים ליד, ויש 3 ידיות נשיאה להרמת הטרולי.

הגלגלים עצמם גדולים וחזקים, וכוללים חיזוק צד לציריהם. הם מתגלגלים בקלות – לא רק על אספלט רו רצפה, אלא גם בשטח על שבילים. לתיק ציוד רכיבה שמיועד גם לציוד שטח, הנושא הזה חשוב מאוד.

חצי מלא
חצי מלא

ה-Rig 9800 בנוי מבדי קורדורה איכותיים, רוכסנים גדולים וחזקים, ובגבו יש תמיכת פלסטיק לכל האורך לתמיכה בציוד ושמירה על המבנה של התיק. כמו כן, הדופן החיצונית הקשיחה שומרת גם היא על מבנה התיק.

במשך השנתיים האחרונות ה-Rig 9800 טס איתנו למעלה מ-30 פעמים ליעדים שונים בעולם, ולמעט לכלוך על הבד – הוא מרגיש חדש לחלוטין בכל אספקט.

נציין גם שה-Rig 9800 מגיע בסכמות צבעים אפנתיות, שמתעדכנות אחת לשנה. הגרסה שמצולמת כאן במבחן שיא של VR46 (ולנטינו רוסי) שמיוצרת על-ידי OGIO במיוחד עבור המותג VR46, והיא עולה 1,799 ש"ח. המפרט של ה-Rig 9800 בלי המיתוג של VR46 זהה לחלוטין, והוא עולה 400 שקלים פחות. נציין גם ש-OGIO מייצרת גרסאות צביעה של ה-Rig 9800 גם עבור ק.ט.מ והוסקוורנה, כשאת אלו ניתן לרכוש רק דרך סוכנויות ק.ט.מ והוסקוורנה, וגם במקרה הזה – סכמת הצביעה מתעדכנת אחת לשנה.

וכאן ריק - עם תא הבגדים פתוח (מימין)
וכאן ריק – עם תא הבגדים פתוח (מימין)

סיכום ועלויות

במהלך השנים השתמשנו בתיקי טרולי לציוד רכיבה רבים, של מותגים שונים. חלקם היו טובים וחזקים, אבל כבדים מדי – סביב 8-9 ק"ג, מה שאומר שבנסיעות לחו"ל עם ציוד שטח נכנסים למשקל יתר (יותר מ-20 ק"ג). מאידך, חלקם היו קלים – סביב 4 ק"ג – אולם הם התפרקו מהר מאוד – גם בגלגלים וגם בבדים עצמם.

ה-Rig 9800 של OGIO הוכיח עמידות מוחלטת ויוצאת דופן לאורך שנתיים אינטנסיביות מאוד – בשימוש בארץ ובחו"ל. הוא נוח מאוד לשימוש, הוא מכיל את כל ציוד הרכיבה והציוד האישי, הוא שוקל 6.4 ק"ג – מה שמשאיר משקל לציוד רכיבה וחפצים אישיים, והוא מתגלגל מצוין – גם על עפר ושבילים. ואחרי הכל, הוא גם נראה מעולה.

החיסרון הוא כמובן במחיר, שכן על איכות צריך לשלם. 1,399 ש"ח הם לא מעט כסף לתיק ציוד רכיבה. אולם אם אתם נוסעים הרבה לחו"ל, או לחלופין רוצים טרולי עמיד להרבה שנים, ה-Rig 9800 הוא ככל הנראה טרולי ציוד הרכיבה הטוב ביותר שאפשר לרכוש היום.

את ה-Rig 9800 של OGIO ניתן לרכוש מאתר היבואן, או אצל משווקים שונים ברחבי הארץ.

ככל הנראה טרולי ציוד הרכיבה הטוב ביותר שיש כיום בשוק
ככל הנראה טרולי ציוד הרכיבה הטוב ביותר שיש כיום בשוק
עולים לטיסה; דברו איתנו יותר מאוחר...
עולים לטיסה; דברו איתנו יותר מאוחר…

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

Quad-Lock-18

ציוד במבחן: Quad Lock – תושבת לטלפון הנייד

מנשא הטלפון של Quad Lock מציע פטנט ייחודי לחיבור ולנעילת הטלפון לכידון, כולל בולם זעזועים, ויש גם מגוון אביזרים נלווים; מוצר איכותי ביותר, והמחיר בהתאם

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן