דף הבית / חדשות / קוואסאקי משחררת פרטים על הנינג'ה 636 החדש
Kawasaki-ZX-6R-2019-007

קוואסאקי משחררת פרטים על הנינג'ה 636 החדש

הקוואסאקי ZX-6R מקבל עדכון מקיף לשנת 2019 והחברה משחררת פרטים ראשוניים - לפני החשיפה המלאה במילאנו

את העובדה המשמחת שקוואסאקי נשארת בסגמנט הסופרספורט 600 – יחד עם ימאהה ובניגוד להונדה וסוזוקי – אנחנו יודעים זה זמן רב. גם העובדה שקוואסאקי עובדת על שדרוג ה-ZX-6R ידועה זה מכבר. כעת, 3 שבועות לפני תערוכת מילאנו, בקוואסאקי משחררים פרטים ראשונים על הנינג'ה 636 החדש של 2019.

קוואסאקי ZX-6R דגם 2019
קוואסאקי ZX-6R דגם 2019

ראשית נציין שה-ZX-6R של 2019 אינו אופנוע חדש כמו שציפינו שיהיה, אלא מתיחת פנים וכמה שדרוגים לנינג'ה הקיים. כך למשל השלדה זהה לקודמתה, וכך גם מנוע ה-4 צילינדרים בנפח 636 סמ"ק – אם כי בקוואסאקי טוענים לשינוי של יחסי ההעברה לטובת כוח זמין ושימושי יותר. בקוואסאקי עדיין לא שחררו נתוני הספק ומומנט, אולם כן מסרו שהתווספו 2 מצבי ניהול מנוע, בקרת אחיזה וקוויקשיפטר להעלאת הילוכים.

בגזרת השלדה והמכלולים יש מזלג הפוך חדש של שוואה מדגם BFF, ויש קליפרים רדיאליים מונובלוק חדשים של ניסין, כמו גם ABS כסטנדרט.

העיצוב חדש לחלוטין – מהמסיכה בעלת פנסי ה-LED ועד הזנב, והוא נבנה בקורלציה מלאה לשאר דגמי הנינג'ה, ובראשם ה-ZX-10R.

יש גם לוח שעונים חדש הכולל מד-דלק ואינדיקציה למצב 'חיסכון', ועם שקע טעינה 12V בקוואסאקי מספקים יותר מרמיזה כי ה-ZX-6R החדש אינו רק מכונת מסלול מושחזת, אלא גם אופנוע לכביש הציבורי.

הפרטים המלאים על הנינג'ה 636 החדש של 2019 ייחשפו בתערוכת מילאנו או מעט לפניה. נמשיך לעדכן, בעיקר כי יפה לראות שלא כל היצרניות זנחו את סגמנט הסופרספורט 600, וכי ימאהה וקוואסאקי עדיין במשחק.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן