דף הבית / חדשות / קונפדרט וי-טווין – אאוט; קרטיס חשמלי – אין
con-05

קונפדרט וי-טווין – אאוט; קרטיס חשמלי – אין

קונפדרט, האמריקאית האקזוטית, מודיעה על הפסקת הייצור של מנועי בעירה פנימית, שינוי שם ומיתוג, ותחילת ייצור של קרוזרים חשמליים

קונפדרט (Confederate Motors) – השם שמעביר צמרמורת בגופם של אופנוענים מאז 1991 – עובר שינוי קיצוני, בשם ובעיקר באופנועים: החברה זונחת את מנועי הבעירה הפנימית הייחודיים שלה ועוברת לייצור כלים חשמליים בלבד.

ביי ביי קונפדרט
ביי ביי קונפדרט

קונפדרט הוקמה ב-1991 באלבמה, ארה"ב, במטרה לייצר אופנועים שיהיו הביטוי האולטימטיבי לעיצוב אמריקאי. לא מדובר כאן על אופנועים רגילים כי אם על קרוזרים בעיצובים שומטי לסת. גם המחירים אינם רגילים, ונעים לרוב בין 100 ל-150 אלף דולר.

כעת מכריזים בקונפדרט על מהלך דרסטי: מיד עם סיום ייצור הסדרה הנוכחית, השם ישתנה ל-Curtiss Motorcycles, וחשוב מכך – לא עוד מנועי וי-טווין אימתניים. למעשה, לא עוד אופנועי בעירה פנימית, כי אם אופנועים 100% חשמליים!

לא לגמרי ברור מה צופן העתיד לחברת 'קרטיס אופנועים', אך מה שבכל זאת ידוע הוא שהייצור עובר לקליפורניה – למפעלי חברת ZERO, והחברה כבר הכריזה על הדגם הבא – קרוזר חשמלי בשם 'הרקולס' בעל צמד מנועים חשמליים. פרטים נוספים או תמונות טרם פורסמו.

אז למה בעצם הם שינו את השם? במסגרת הצעד האמיץ שהחברה עשתה הוחלט להיפרד מהשם שמעורר באמריקאים רבים אסוציאציות שליליות. בקונפדרט הרגישו ששם המותג עולה להם ביוקר, וניצלו את ההזדמנות לרענון כללי.

אם אתם מחפשים השקעה בתחום או סתם רוצים לשים ידיים על אופנוע אספנות מודרני – זה הזמן להרים טלפון לחברים בקונפדרט. אולי יתמזל מזלכם ותתפסו את היחידה האחרונה – רק 155,000 דולר לפני משלוח ומיסים והוא שלכם.

con-03

לפורום החשמלי שלנו – לחצו על הקישור.

 

אודות ארנון שפירא

Avatar

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן