דף הבית / ציוד / סקירת מוצרים / קיץ, דאע"ש סטייל

קיץ, דאע"ש סטייל

מתכננים להשתלט על מדינה או סתם רוכבים בקיץ ונחשפים לשמש? מיכאל אומר שאתם חייבים אחד כזה

את הכסף, בלי לצעוק!
את הכסף, בלי לצעוק!

אני סובל בקיץ. סובל מחום ממש ובמיוחד ברכיבות צהריים, ולכן אני תמיד מחפש דרכים לאוורר ולייבש את עצמי בצורה נוחה ולא מסרבלת (לכן אני לא אכתוב כאן על אפודות קירור). הנה מוצר ששדרג את הרכיבות שלי בקיץ בעלות נמוכה, וכבונוס הוא לא תופס כמעט שום מקום – צעיף צווארון, או 'באף' בשפה מדוברת.

השיפור הראשי והמשמעותי ביותר הוא שהעורף לא חשוף יותר לשמש. מגיעים מרכיבה עם עורף בוהק מחום שחטף שמש בכל הנסיעה? תכסו אותו ומלבד ההגנה מהשמש תקבלו גם הגנה מזבובים ומזיקים.

בנוסף, מלבד לכסות איתו רק את אזור הצוואר אפשר לסגנן ממנו מסיכת סקי וללבוש אותו על כל הראש. אם הקסדה שלכם מכילה פתחים רבים, השילוב ביניהם יהיה מנצח – הבד יספוג את הזיעה וידאג לכך שהרוח שמגיעה מפתחי האוורור תייבש אותו. ככה מגיעים ליעד עם ראש יבש.

הבונוס הגדול במוצר הזה הוא שהוא שימושי לא רק לזמן הרכיבה – בעצם כל זמן שאתם צפויים להיות בשמש קחו אותו איתכם. אפשר לעשות ממנו כובע או צווארון או לא מעט שימושים נוספים

לי אישית יש שניים כאלה של חברת BUFF, האחד דק מבד Coolmax המנדף זיעה בקיץ (ואני לא יוצא לרכיבה בשמש בלעדיו) והשני עבה יותר לחורף.

כשהטמפרטורות מתחממות אני פשוט זורק אותו באחד מכיסי מעיל הקיץ שלי, ובכל פעם שעולה הצורך אני שולף אותו משם – היות והוא לא שוקל כלום וכמעט לא תופס שום מקום.

תודו שזה נראה ממש, אבל ממש, נוח
תודו שזה נראה ממש, אבל ממש, נוח

חברת BUFF  היא היצרנית המפורסמת ביותר של המוצר הזה, אבל מספיק לעשות סיבוב בכל חנות ציוד טיולים כדי לראות מגוון דגמים של חברות שונות, חלקם מגיעים עם בד 'קירור' שעוזר לקרר אתכם בזמן הרכיבה אם טובלים אותו לפני כן במים. איך עובד קירור המים? כשאתם מזיעים, הזיעה מתנדפת מכם, ובתהליך הזה נוצר קור שמועבר לגוף שלכם. כשחפץ חיצוני ספוג במים מנדף את המים האלה בזמן רכיבה – אתם נהנים עוד יותר מאפקט הקירור, כל עוד הבד מחזיק נוזלים.

https://www.youtube.com/watch?v=ZaUUA2paKvI

אודות מיכאל סמטנוב

Avatar
פריק של ציוד רכיבה, נשוי לאופנוענית מגניבה, ואומרים שגם מבשל לא רע...

עשוי לעניין אותך

Quad-Lock-18

ציוד במבחן: Quad Lock – תושבת לטלפון הנייד

מנשא הטלפון של Quad Lock מציע פטנט ייחודי לחיבור ולנעילת הטלפון לכידון, כולל בולם זעזועים, ויש גם מגוון אביזרים נלווים; מוצר איכותי ביותר, והמחיר בהתאם

6 תגובות

  1. Avatar

    יש לי שני באפים (מטיולים בעיקר), נכון שהם מבריקים בשימושיות, אך בארץ הם פשוט חתיכת בד במחיר פאקינ' מופקע (סביב ה- 120 שקל). לחפש חלופות באיביי.
    ובקשר לבד המנדף… חרטה. בקיץ שלנו אין חיה כזו. כל בד סינטטי (ממנו עשוי הבאפ) יהיה בעל יכולת "נידוף" כזו או אחרת, לעומת בדים סופגים (בעיקר כותנה) שבשילוב זיעה ונסיעה (מהירות) יהיה להם את האפקט המקרר.
    אחרונה לסיום, למה לדחוף דאע"ש לכתבה? זה לא קשור, לא מצחיק, לא נחמד. סתם מיותר.

    • Avatar

      אחרונה אחרונה לסיום, אדון דיזל למה אין לך חוש הומור? זה לא קשור, לא מצחיק, לא נחמד. סתם מיותר.

    • Avatar
      מיכאל סמטנוב

      diesel יש לי את הבאף כמה שנים טובות, אין עליו סימני שימוש, אין מתיחות או קריעות ואפילו חוט אחד לא נפרם, לכן בטווח הרחוק אני חושב שהוא שווה את הכסף. אם אתה יכול להמליץ על מוצר דומה שעולה פחות – אתה מוזמן להמליץ בכיף כדי שאחרים ידעו

  2. Avatar

    משתמש כבר קרוב לעשור, מעולה בכל העונות וחיוני לבעלי שיער ארוך.
    לצערי ברכיבה יומיומית הם מתחילים להתפרק כבר אחרי שנה-שנתיים.

  3. Avatar

    יש חברה שנקראת AQUA COOL הם מייצרים גם לחיות (משם אני מכיר את זה) הרעיון הוא בעצם לטבול את הווסט\ בנדנה\באף במים ל5 שניות- בתוך הבד ישנם קריסטלים שסופגים את המים (הבד לא נשאר רטוב) ולא רק שזה מפנה חום זה גם מקרר מאוד… דרך אגב זה מחזיק קר ל48 שעות ואז פשוט מרטיבים שוב.. מומלץ בעיקר לרוכבים בעיר
    פטנט אדיר
    http://www.aquacoolkeeper.com/

    נסיעה טובה

  4. Avatar

    70 שקל באיביי, משלוח חינם, חפשו, תמצאו!

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן