דף הבית / חדשות / קסדת שארק White Attack לורנזו במהדורה מוגבלת – בישראל
WhiteShark34front

קסדת שארק White Attack לורנזו במהדורה מוגבלת – בישראל

מטרו מוטור חונכת את סניף חדרה החדש, ומציעה את קסדת הדגל של שארק מדגם White Shark Race R Pro בצביעה לבנה של חורחה לורנזו במהדורה מוגבלת

מטרו מוטור מזמינה את קהל לקוחותיה לאירוע השקת סניף מטרו השרון החדש בחדרה. אירוע ההשקה יתקיים ביום שישי הקרוב, 20.10.2017, החל מהשעה 09:00 בבוקר, ברחוב האומן 1 בעיר.

באירוע ההשקה יתקיים הפנינג של הנחות ומבצעים – עד 30% הנחה בחנות האביזרים, נסיעות מבחן על מגוון דגמים מובילים, והשקת המהדורה המוגבלת של קסדת White Shark של חורחה לורנזו, שיוצרה ב-1,500 יחידות בלבד בעולם!

קסדת ה-White Shark Race R Pro, מסדרת הדגל של Shark מגיעה במארז Shark Attack מיוחד הכולל כיסוי מיוחד לקסדה, משקפי שמש תואמים ומשקף כהה. מחירה נקבע על 4,300 ש"ח.

האביזרים שמגיעים עם קסדת לורנזו הלבנה
האביזרים שמגיעים עם קסדת לורנזו הלבנה

סניף מטרו שרון החדש עוצב בהתאם לשפה החזותית המוכרת של סניפי מטרו. הסניף משתרע על פני שתי קומות בשטח של 450 מ"ר, והוא כולל אולם תצוגה רחב, מרכז שירות וטיפול לכלים דו-גלגליים וארבעה גלגליים (רכבי שטח פנאי ועבודה, טרקטורונים, כלים תפעוליים וכו'), חנות אביזרים גדולה ומחלקת טרייד-אין.

הסניף החדש ממוקם ברחוב האומן 1 בחדרה, והוא מחליף את סניף השרון הקודם, שפעל ברחוב המסגר 10 בעיר.

מטרו השרון
מטרו השרון

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן