דף הבית / חדשות / ק.ט.מ: ה-390 אדוונצ'ר מקבל חישוקי שפיצים
PHO_PP_NMON_95809901044C1-WHEEL-SET--2-_#SALL_#AWSG_#V1

ק.ט.מ: ה-390 אדוונצ'ר מקבל חישוקי שפיצים

ק.ט.מ מוסיפה לבייבי-אדוונצ'ר - ה-390 אדוונצ'ר - אופציה לחישוקי שפיצים בקטלוג השיפורים, שיחליפו את החישוקים היצוקים

ה-390 אדוונצ'ר, הנציג של ק.ט.מ לקטגוריית הבייבי-אדוונצ'רים, מקבל אופציה רשמית לשיפור יכולות השטח שלו – חישוקי שפיצים.

ק.ט.מ מוסיפה פריט משמעותי לקטלוג השיפורים של החברה, ה-KTM Powerparts – האופציה לרכוש חישוקי שפיצים ל-390 אדוונצ'ר, במקום החישוקים היצוקים שמגיעים במקור. החישוקים יגיעו במידות הסטנדרטיות של הדגם (19″ מלפנים ו-17″ מאחור), וידרשו פנימית בתוכם (כלומר לא טיובלס). חישוקי השפיצים כולים את הדיסק הקדמי והאחורי – שניהם בתצורת גל (WAVE).

הק.ט.מ 390 אדוונצ'ר נבנה על בסיס הפלטפורמה של ה-390 דיוק. המנוע הוא הסינגל המוכר מה-390 דיוק, מפיק 44 כ"ס מכובדים ומגיע עם מצערת חשמלית וקלאץ' מחליק כסטנדרט, ועם אופציה לקוויקשיפטר. עם המנוע הגיעה גם שלדת מסבך משולשי הפלדה הקשיחה, כששלדת הזנב ייעודית לדגם והיא ניתנת לפירוק.

בק.ט.מ השקיעו במכלולי השלדה ובמפרט, יותר מאשר בבייבי-אדוונצ'רים אחרים: מלפנים יש מזלג הפוך של WP בקוטר 43 מדגם APEX, עם כיווני שיכוך כיווץ והחזרה, ומאחור יש זרוע אלומיניום עם בולם יחיד של WP המתכוונן לעומס קפיץ ושיכוך החזרה. החישוקים יצוקים במידות "17, ועליהם מגיעים צמיגי TKC70 דו-שימושיים של קונטיננטל (דיאגונליים). הדיסק הקדמי בקוטר 320 מ"מ, עם קליפר רדיאלי, ויש מערכת ABS דו-ערוצית להטיה – כולל מצב 'שטח' שבו ה-ABS על הגלגל האחורי לא פעיל.

גם מערכות האלקטרוניקה ברמה גבוהה יותר מאשר אצל המתחרים: יש מצערת חשמלית, ויש מערכת בקרת אחיזה MTC הניתנת לניתוק, זאת בנוסף כאמור למערכת ה-ABS. יש פנסי LED היקפיים – כולל בפנס הקדמי, ויש מסך TFT צבעוני, המוכר משאר דגמי ק.ט.מ, מציע שפע נתונים ומתממשק לטלפון הנייד, ומתופעל דרך הממשק המוכר של ק.ט.מ מבית המתגים השמאלי. העיצוב בהתאמה מלאה לדגמי האדוונצ'ר הגדולים של ק.ט.מ, ובעיקר ל-790 אדוונצ'ר. זה מתחיל בפנס הקדמי, דרך מיכל הדלק ועבודת הגוף, ועד לקצה הזנב.

כאמור, ניתן לרכוש את סט חישוקי השפיצים דרך קטלוג השיפורים של ק.ט.מ, כאשר המחיר נקבע על 6,500 ש"ח כולל מע"מ.

PHO_PP_GRID_95809901044C1-WHEEL-SET-GRID_#SALL_#AWSG_#V1

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Voge 300 Rally Action

מודעה: מוטו 24 מחפשת רוכבי שטח חובבים ואמיצים

במוטו 24 מציעים מספר מסגרות לרוכבים חובבים המעוניינים להתמקצע על ווג 300 ראלי החדש - אדוונצ'ר קטן עם יכולות שטח גבוהות

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן